|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
||
Jeg kan bekræfte at FLAC streaming virker, har lige testet det.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
||
Tryk på "HOME" knappen, vælg "My network" og så vælg din Medie Server.
Jeg har en USB dongle tilsluttet min Linksys router som så fungerer som NAS samt Medie Server. OPPO'en fandt den uden jeg skulle gøre noget som helst, jeg går ud fra at de begge kører DLNA. Redigeret af LeBlodia - 22-Januar-2011 kl. 17:37 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Kan den ikke også streame uden at skulle bruge DLNA?
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Nu når du har muligheden for at streame. Hvilke fil typer kan den så afvikle ?
![]() |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Fald nu lige lidt ned... Nu har jeg ikke læst de næste 5 siders debat før jeg skriver dette, men: Der spørges specifikt til kvaliteten af de-interlacing, og dét kan du altså ikke løbe fra at du ikke har testet lige så udførligt som Hometheaterhifi.com, som er min reference på dét punkt. Der er også andre end dig der barsler med anmeldelser af Oppo'en, og min kommentar var ikke en nedgørelse af hverken din eller de andres anmeldelser, det er bare tilfældigvis sådan at Hometheaterhifi.com er min personlige reference når det drejer sig om anmeldelser af afspillere, specielt når vi specifikt taler om de-interlacing. Helt ærligt, så havde jeg ikke din anmeldelse i hovedet overhovedet, da jeg skrev den kommentar, jeg skrev bare Hometheaterhifi.com "fra rygraden", fordi det som sagt er min personlige reference, så jeg er vant til at vente på deres dom, frem for enhver anden anmelders. Jeg er da ked af hvis jeg trådte dig over tæerne, men hvor mange timer du end måtte have brugt på din anmeldelse, så ændrer det ikke på at den mest grundige gennemgang der kommer til at være af afspillerens de-interlacing, kommer til at komme fra Hometheaterhifi.com.
Skåret ud i pap, jeg mener ikke at din anmeldelse er hverken uneutral eller inkompetent. Jeg havde den ganske enkelt ikke i tankerne da jeg skrev indlægget. Jeg svarede på et specifikt spørgsmål, der ikke havde noget med trådens emne at gøre.
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Det har jeg på ingen måde sagt. Jeg pegede som sagt af refleks på Hometheaterhifi som kilde til en kompetent anmeldelse, det betyder ikke at jeg mener alle andre anmeldelser ikke er "gode nok".
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, men som sagt: Jeg skrev ikke at noget var bedre end din anmeldelse. Hvis du i en tråd jeg starter om at lytte til højttalere, skriver at man bør gå ned i sin lokale Hifi Klubben og lytte til højttalere, uden at nævne min butik, så ser jeg ikke noget problem i dét. Du overfortolker.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |