recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP-93EU, afspiller ikke 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo BDP-93EU, afspiller ikke 3D

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Nå, nu har jeg selv skrevet til Oppo da jeg kan se på den engelske forhandlerside at de skriver at streaming er disablet og måske (jeg gentager måske) bliver enablet i en kommende firkware opdatering.

Min forvirring er total. Dette at kunne streame FLAC filer fra min NAS var et at de største plusser for denne afspiller og en feature jeg havde høje forventninger til......
Jamen jeg tror at det kommer Chris, jeg er faktisk ikke i tvivl. Nu er jeg ikke selv til streaming, men FLAC ville være superTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 17:09
Jeg kan bekræfte at FLAC streaming virker, har lige testet det.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Jeg kan bekræfte at FLAC streaming virker, har lige testet det.
Den vil jeg gerne have en vejledning påTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 17:36
Tryk på "HOME" knappen, vælg "My network" og så vælg din Medie Server.

Jeg har en USB dongle tilsluttet min Linksys router som så fungerer som NAS samt Medie Server. OPPO'en fandt den uden jeg skulle gøre noget som helst, jeg går ud fra at de begge kører DLNA.

Redigeret af LeBlodia - 22-Januar-2011 kl. 17:37
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 18:21

Jeg har en USB dongle tilsluttet min Linksys router som så fungerer som NAS samt Medie Server. OPPO'en fandt den uden jeg skulle gøre noget som helst, jeg går ud fra at de begge kører DLNA.
Super, takker. Men så ved jeg sikkert hvorfor, ingen DLNA medieserverEmbarrassed
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Super, takker. Men så ved jeg sikkert hvorfor, ingen DLNA medieserverEmbarrassed

Kan den ikke også streame uden at skulle bruge DLNA?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 22:01
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Ok. Det troede jeg så du havde styr på. Altså ingen gru d til panik fra min side. Så bestiller jeg den alligevel her til februar. Og LeBlodia, vi er enige om at du har en EU version?
Yep, det er EU modellen jeg har, købt hos http://www.oppo-bluray.co.uk/
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:29

Nu når du har muligheden for at streame. Hvilke fil typer kan den så afvikle ? Smile
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:48

Nu skal jeg prøve at holde mit franske på et pænt niveau. Men du kan i den gradføre mig helt op i
det meget røde felt med flere af dine arrogante udtalelser. Som om at vi ikke her på siden forsøger at lave både neutrale og så kompente anmeldelser som vi overhovedet kan med de midler vi nu engang har til rådighed.

Jeg har lige brugt omkring 35 timer på at lave en anmeldelse på Oppo BDP-93EU. Og jeg har altså ikke brugt så meget fritid på at lave noget der er farvet og ikke så kompetent som jeg nu engang
kan præstere. Det er muligt at min anmeldelse ikke passer dig og dine, men det er dæleme mine oplevelser som jeg beskriver, og det gør jeg så korrekt som jeg kanAngryAngryAngry

Fald nu lige lidt ned... Nu har jeg ikke læst de næste 5 siders debat før jeg skriver dette, men: Der spørges specifikt til kvaliteten af de-interlacing, og dét kan du altså ikke løbe fra at du ikke har testet lige så udførligt som Hometheaterhifi.com, som er min reference på dét punkt. Der er også andre end dig der barsler med anmeldelser af Oppo'en, og min kommentar var ikke en nedgørelse af hverken din eller de andres anmeldelser, det er bare tilfældigvis sådan at Hometheaterhifi.com er min personlige reference når det drejer sig om anmeldelser af afspillere, specielt når vi specifikt taler om de-interlacing. Helt ærligt, så havde jeg ikke din anmeldelse i hovedet overhovedet, da jeg skrev den kommentar, jeg skrev bare Hometheaterhifi.com "fra rygraden", fordi det som sagt er min personlige reference, så jeg er vant til at vente på deres dom, frem for enhver anden anmelders. Jeg er da ked af hvis jeg trådte dig over tæerne, men hvor mange timer du end måtte have brugt på din anmeldelse, så ændrer det ikke på at den mest grundige gennemgang der kommer til at være af afspillerens de-interlacing, kommer til at komme fra Hometheaterhifi.com.

Skåret ud i pap, jeg mener ikke at din anmeldelse er hverken uneutral eller inkompetent. Jeg havde den ganske enkelt ikke i tankerne da jeg skrev indlægget. Jeg svarede på et specifikt spørgsmål, der ikke havde noget med trådens emne at gøre.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af netsat_99 netsat_99 skrev:

Nu må i lige styrer jer...
Otto J. er forhandler af den omtalte br afspiller - han kan umuligt være upartisk.
Otto, mener åbenbart ikke at recorder.dk (Hothers) anmeldelse er "god" nok.
Fint nok - Otto kan mener hvad han vil.
Jeg syntes dog, at det er bekymrende, at en forhandler - som er meget aktiv på dette forum - mener at en anmeldelse af det pågældende produkt på recorder.dk ikke vægter særlig højt....

Det har jeg på ingen måde sagt. Jeg pegede som sagt af refleks på Hometheaterhifi som kilde til en kompetent anmeldelse, det betyder ikke at jeg mener alle andre anmeldelser ikke er "gode nok".
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:53

Jamen jeg forstår bestemt også godt Otto.

Det som jeg bliver lidt stødt i kanten over vil nok svare til, at jeg i et indlæg hvor Otto beskriver hvorledes han mener man skal lytte til højtalere i en butik, foreslår at man så vælger en anden navngiven butik end hvor Otto er, for i den anden butik får man en mere kompentent og neutral vejledning.

Den tror jeg ikke Otto ville synes så godt om.

Nej, men som sagt: Jeg skrev ikke at noget var bedre end din anmeldelse. Hvis du i en tråd jeg starter om at lytte til højttalere, skriver at man bør gå ned i sin lokale Hifi Klubben og lytte til højttalere, uden at nævne min butik, så ser jeg ikke noget problem i dét. Du overfortolker.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu