|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |||||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
||||
FLAC: Virker
AVCHD MPEG 1080i: Virker, men hakker så meget at det ikke kan bruges. Samme fil kan jeg fint streame til min laptop PC som endda kører WiFi. WMV 720p: Virker ISO DVD rip: Virker ikke, OPPO'en kan ikke se filen
MP3: Virker ikke, OPPO'en kan ikke se filen
JPEG: Både og. OPPO'en kunne se én af de ti filer (billeder) jeg kopierede over på min NAS Redigeret af LeBlodia - 23-Januar-2011 kl. 16:40 |
|||||
![]() |
|||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||||
Mon ikke du har set forskellen på de to tv, mere end forskellen på de to afspillere?
|
|||||
![]() |
|||||
gunnergeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
||||
Kan du ikke fortælle lidt om hvordan brugerfladen er? Skal fjernsynet feks. være tændt hvis man bare vil afspille en flac fil fra sin nas-server. Eller kan man navigere via displayet der er monteret foran på afspilleren. |
|||||
![]() |
|||||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
||||
lad os straks høre hvordan det kører om TC skal have besøg:)
|
|||||
![]() |
|||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||||
Det er en DLNA afspiller som så meget andet, bare med lidt bredere fil-understøttelse end de fleste andre apparater. Personligt synes jeg ikke DLNA klienterne, inkl. Oppo, har en brugerflade der gør det særligt lækkert i praksis. Det virker, men det er langt smartere med en Squeezebox, Sonos eller for den sags skyld Apple baseret løsning. Oppo'en skal efter min mening købes hvis man har brug for en rigtigt god BD/DVD afspiller, og så kan man tage FLAC-afspilning med som en bonus. Hvis man er interesseret i en god netværks-afspiller, så synes jeg man skal købe en netværks-afspiller (og hvis det er til musik, bør man købe én der er dedikeret til musik). Så med andre ord, når du allerede har en Squeezebox, så tror jeg du vil blive skuffet over brugerfladen i DLNA-klienten.
Dét der gør Oppo'en speciel på netværks-delen, er understøttelse af Netflix osv, som MÅSKE vil kunne bruges i Danmark på et tidspunkt, men ingen kan garantere noget.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |