|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Eh, hvis du mener det seriøst, så er det en sammenligning som jeg _overhovedet_ ikke kan følge. Altså, de er da sorte begge to, men...
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
![]() Men det var faktisk Onkyo-designet jeg fik i tankerne da jeg så det første billede af den kommende BDP95 ![]() Redigeret af Hother - 15-December-2010 kl. 10:17 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
Synes det er lidt underligt at den endnu ikke omtalt på OPPO's hjemmeside.
Men ser bestemt lovende ud. Redigeret af Morten812 - 15-December-2010 kl. 11:08 |
|||
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
||
Det var da jeg gjorde billedet lysere jeg bemærkede de kurvede former i fronten og tænkte de lignede Onkyo's Surround recivere. Der ligger ikke noget i det om den er køn eller grim og nej Onkys BD afspillere tænkte jeg ikke på.
|
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
![]() |
||
Jeg har nu også svært ved at se nogen som helst lighed ud over de begge er sorte, er forsynet med digitalt display, er nogenlunde lige høje og har en række trykknapper, men så kan man vel anføre, at alle afspillere ligner hinanden.
Bliver den danske pris på under 10K?
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Redigeret af Firebird - 15-December-2010 kl. 17:57 |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
|
|||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
![]() |
||
Erfaringen viser nu, at man kan gange prisen med 10; der er jo også told, moms, avance at tage hensyn til, så mon ikke vi lander på en pris på kr. 9.500?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
40% oveni den amerikanske pris ville stadigvæk kun være 7.700 kr. |
|||
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
||
Sig efter mig: "Special udgaver koster ekstra"
Oppo BDP-93 pris i US = 499$, Pris i Tape Connection mk MMX = 4995 kr
Oppo BDP-95 pris i US = 979$
Anslået pris i Danmark for BDP-95: 4995 kr * (979$/499$) =~ 9799 kr
|
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
||
Prisen er nu £899 på http://www.oppo-bluray.co.uk/
+ £15-16 Dvs. ca. 8.000 kr... Så der skal den danske pris da også være... skulle man da syntes
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |