recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo blu-ray og Pioneer Plasma 508
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo blu-ray og Pioneer Plasma 508

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 18:19

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hvad kan du ikke?

Som nævnt, ikke underligt med disse debatter, når der tilsyneladende svares generelt på konkrete spørgsmål.

Det jeg svarede dig på - og xcardman var dette:

men du er alså uenige i at 1080P er bedst til med en oppo og en blu-ray.
det er jo dig som har lavet denne tråd til en børnehave

Nej jeg har IKKE erklæret mig uenig i at, at 1080P er bedst til Blu-Ray - dset er dog utroligt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 18:24
Nej men 1080P er alså det mest optimale på alle tv sammen med blu-ray.
der jo en grund til et pan og pio indført at deres HD ready kan modtage et 1080P/24 signal. det kan de ældre modeller ikke.
også selvom et 508 kan arbejde med 72hz
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 18:31

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Vel hvis vi skal blive i sporet, så er vel 78 mono lak plader de bedste, det samme er mono krystal radio og sort/hvid TV (Mono selvfølge), og heste er beder end biler og vi kunne blive ved

Men det har ligsom ikke noget med tråde at gøre, vel

Tro vel at vi har fået nok svar nok i denne tråde, som jeg ville forslå at den bliver lukke, før den ender i 100% mudre kastning

Vi ved at Hother og Otto aldrig blive enig om noget

Der tror jeg at du tager fejl. Otto er i mine øjne den største billedkompetence vi har i DK. Han har en meget professionel indgang til det hele (det er Otto´s levevej), hvor i mod jeg mere basere mine meninger på iagtagelser og mine erfaringer. Som alt andet lige efterhånden må være ret så omfattende. At hamle om i mod Otto´s kompetence og store viden kan kun få af os. Det ændre bare ikke, at jeg på visse områder kan have en divergerende mening.

Jeg kan ikke altid være enig med det store flertal, sådan er det vist. At jeg så ind i mellem argumentere om noget som principielt teknisk er forkert - men i forhold til mine oplevelser rigtigte - er så en helt anden ting

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 22:49

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Tro vel at vi har fået nok svar nok i denne tråde, som jeg ville forslå at den bliver lukke, før den ender i 100% mudre kastning

Vi ved at Hother og Otto aldrig blive enig om noget

Nej, det ved vi ikke, for vi er enige om rigtigt mange ting. Men ligesom at side 9 er den side Ekstra Bladets læsere husker bedst når de har bladret avisen igennem, så husker de fleste de diskussioner hvor vi er uenige mest. Så hvis du ikke vil have det skal blive til mudderkastning, så lad være med at fremføre teorier om hvad andre folk mener eller er enige om, eller bare i det hele taget snakke på andre folks vegne, tak.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu