recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo bluray vs. Ps4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo bluray vs. Ps4?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 20:01
Ingen tvivl om at placebo er en faktor, det må det i den grad være efter 12-14år inde på hifi4all
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 20:41
Fordelene ved Oppo er mange. Det er en af de få afspillere på markedet, som kan gøres regionsfri på blu-ray delen. Og den bruger ikke nær så meget strøm. Og Netflix app'en kan vise 24p. Det kan PS4 muligvis også, men det kunne min gamle PS3 ikke, selvom den kunne på blu-ray. Så måske det stadig ikke er lavet om.

Fordelen ved PS4 er dog også mange. For den kan du få en masse flere apps til, som du måske vil bruge.

Men køber du mange amerikanske eller evt. asiatiske blu-rays, så kan det bestemt godt betale sig med en Oppo.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 21:02
Hvordan får man Netflix på Oppo til at vise 24Hz?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 21:22
Får den til? Det gør den da fra standard? Men jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kender modellerne. Lagde bare mærke til det hjemme ved min kammerat, at der stod 1080p/24 på TV'et, da filmen gik i gang.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 22:17
Det gør den i hvert fald ikke her.
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 22:37
SwitchrezX til Mac klarer heldigvis den opgave her..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu