recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo Find 5 - WIFI problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo Find 5 - WIFI problem

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 10:10
Hvilken sikkerhed kører du derhjemme og hvilken kører i på dit arbejde?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 08:39
Jeg har jo anskaffet mig den nye Oppo Find 5 mobil telefon, men jeg har et problem.
 
Jeg kan ikke få mobilen til at "Hægte" sig op på mit WIFI hjemme. Jeg har flere andre appparater tilsluttet mit WIFI uden problem.
 
Min Oppo Find 5 fortæller mig at der er et Autentisk problem. Oppo´en smutter fint på WIFI på mit job - no sweat.
 
Jeg har spurgt på Oppo Find 5 Forum, og fik følgende svar - som jeg intet forstår af:
 
Many recent routers have a WPS button on them, or a WPS PIN code if you log into the router (or both perhaps). To connect a device the easy way is to press the WPS button (you will have to check your router manual) and then immediately connect from the new device (in your case the Find 5), and this will allow you to bypass the setup on the device as the router is waiting for a new connection and will immediately authorise it.
Sometimes you may need the PIN code as well.
BUT it means you do not have to input the normal setup password on your Find 5.

Before you try this, ensure you choose "Forget this network" on the Find 5 to clear the settings.

I would like to say use a different, standard character, password on the router, but that means you may need to change 5 other devices (although you could try an easier password, see if it works, then set it back to the original password)
 
Jeg forstår skam udemærket hvad de skriver, men jeg forstår bestemt ikke det tekniske. Jeg har ingen WPS buttom, og jeg har heller ikke adgang til menuerne i routeren - som i øvrigt er en "Netopia".
 
Nogen med en god løsning - pleaseTongue
 
Edit: Til dem der ikke kender Oppo Find 5, så er det en Android mobil telefon.Big smile


Redigeret af Hother - 05-Juli-2013 kl. 09:08
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu