|
Oppo Nuforce anmeldelse |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tak for info
![]() |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Jeg mener ikke at vi taler forbi hinanden. Det jeg skriver er noget jeg har erfaret og ikke påstår. Igen kan det være en fejl ved afspilleren, men det ændrer ikke på udfaldet af hvad jeg oplever. Recap. Afspilleren: Crossover 60hz. Fronter: Large forsøgt med small uden ændring. Sub: On Center: Large forsøgt med small uden ændring. Surround: Small. Enheders afstand til sweetspot: left 3.48m, center 3.06m, right 3.36m, SR 1.38m, SL 1.14m, Subs 3.36m Receiver sat til Multichannel Direct. Ved CD/SA/Musik Streaming via "NIC/USB" = 2.0 lyd. Ved film "DVD/BD" = 5.1 lyd.
Redigeret af Kenzo85 - 02-April-2012 kl. 10:43 |
||
![]() |
||
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
|
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:53 |
||
![]() |
||
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
|
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:40 |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
|
Hvis front/center er large, giver det vel god mening, at afspilleren ikke sender noget videre til sub når der afspilles et 2.0 signal?
|
||
![]() |
||
|
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:41 |
||
![]() |
||
|
Det skal nævnes at jeg har testet med både small / large indstilling uden det ændrede noget.
|
||
![]() |
||
|
Det er helt sikkert!
|
||
![]() |
||
|
Jeg kører normalt med HDMI fra mine andre afspillere "PS3 / Dune1" derfor skal disse sættes i receiveren også i forbindelse med A/B test af HDMI kontra Analog. Jeg kan ikke ændrer til en anden mode, når der bruges multichannel. Der står blot Multichannel Direct. Jeg skal ikke udelukke at receiveren ændrer på signalet.
|
||
![]() |
||
|
Hehe det er helt ok, man bliver hurtig revet med ![]() Og ja det logiske vil være at afspilleren ALTID laver et .1 signal ud til subwooferen ligefyldig hvilken kilde der er.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
hvorfor kan den ikke erstatte en cd afspiller? ALLE de cdafspillere jeg har haft, har ikke kunne lave dele frekvenser og lign.
i praksis er det vel at kople den op til receiveren med hdmi, som jo er normalt. og på stereo siden bruger man de analoge udgange med ful frekvensbånd.....som det jo som sagt er på alle cd afspillere. Hvad er det Oppoen ikke kan , som en cd afspiller kan? jeg forstår det ikke |
||
![]() |
||
|
Som jeg nævner i anmeldelsen. Finder jeg det ikke praktisk at skulle skifte crossoveren, hver gang du skifter mellem film og musik lytning. Min kæreste får spat af at jeg skal pille ved det hver gang vi skifter. Dette kunne undgås, hvis der var separate stereo udgange i afspilleren. Ligesom på Oppo BDP-95 og Cambrigde Azur 751BD. Du kan også som du nævner bruge HDMI, men så er der ingen grund til at anskaffe sig en dyrere afspiller end en Oppo BDP-93. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |