|
Oppo Nuforce anmeldelse |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det vil jeg også mene. Jeg håber dog at Nuforce vil lave et NXE board til 95'eren alligevel.
|
|
![]() |
|
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:46 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Lige præcis, vi vil ikke undvære noget! Ville med glæde betale det ekstra for netop at få en alt i en.
![]() Redigeret af Kenzo85 - 02-April-2012 kl. 14:49 |
|
![]() |
|
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:47 |
|
![]() |
|
Jeg ønsker en Nuforce modificeret 95'r. Dog kun af den grund at jeg vil have Separate Stereo udgange. Jeg tror dog at en Cambridge Azur 751BD kan gøre det. Den står til at være dyrere end en 95' i US, men i dk til 6499kr via klubben. og med sammenlignelig performance med Nuforce på den analoge side.
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
@ Kenzo85
Nu havde jeg egentlig meldt mig ud af debatten, men men jeg vil gerne slå fast at jeg ikke tror at du opdigter noget der ikke er der ![]() Jeg faldt over dette citat som jeg har sakset fra avsforum.com: "IMPORTANT NOTE 2: When playing SACD discs while DSD-Direct-to-Analog conversion
is engaged, no audio processing is possible. In particular, no bass steering or
down-mixing happens. That means you won't get any Sub output when playing the
2.0 layer of an SACD disc with SACD Output DSD. So instead, use SACD Output PCM." Nu skriver du godt nok at det gælder både CD, SACD og flere andre medier, men jeg ville lige poste det, da der måske kunne være noget i det, og da det ser ud til at mixerfunktionen under visse omstændigheder kan afhænge af de valgte indstillinger i afspilleren. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 02-April-2012 kl. 16:15 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Hvorfor ikke køre ALT ind digitalt? Bruge pengene på en processor med rigtig gode dac konvertere - bare for at holde debatten i gang
![]() |
|
![]() |
|
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:33 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Jeg er gået den modsatte vej. Alt ind digitalt - active højtalere........jeg har dog stadig et effekttrin til at trække bagkanalerne med . Jeg kommer hurtigt til at nørde med kablernes lign, så aktive er det helt rigtige for mig. Min processor spiller også fremragende i stereo. Jeg kan næsten forstå at din oppo har bedre dac end din primare eller?? Eller er det mangel på hdmi. Primare er ellers fremragende - har for nogle år siden haft dvd 26 og spa21. Lækkert grej |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Jeg oplever præcis det samme, efter jeg har skiftet min Onkyo 809 ud med en ældre Primare SPA20. Har også haft en Pioneer SC-LX72 og Yamaha RX1067, dem fik jeg hellere ikke til at lyde godt i stereo. Selvom jeg prøvede, at kalibrere dem flere gange med forskellige dele frekvenser, så lød det stadige dårligt. Hvor imod da jeg sætte min Primare SPA20 og delte ved 80 Hz, så lød det rigtigt godt i første hug. Så jeg er nået frem til, at jeg er færdige med de her digitale surround receivere. Ulempen er bare, at man skal ha en god afspiller med 5.1 analog udgang og noget kunne tyde på, at denne Oppo Nuforce kunne være en mulighed. |
|
![]() |
|
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:31 |
|
![]() |
|
...
Redigeret af titt - 13-Maj-2017 kl. 01:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |