|
Oppo Nuforce anmeldelse |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
I dag, bruger jeg en Philips BDP9600 til Blu-ray som er okay, men jeg kan ikke ændre dele frekvensen, så den er fast på 120 Hz hvilket ikke er optimal, jeg hellere ville dele ved 80 Hz. Til stereo bruger jeg en Primare dvd26, som køre analog ind og det lyder rigtig godt. Har også kigget lidt på denne Cambridge, som du nævner. |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||
Jeg ser det ikke som en ulempe ![]() Ja eller den Cambridge jeg nævnte tidligere.
Redigeret af Kenzo85 - 02-April-2012 kl. 22:45 |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||
Det kunne være rart, hvis det hele internt i enheder også forblev digitalt, så ville det klart give mening. Dette er hvad Steinway Lyngdorf gør. Tror det er de færreste producenter, som ikke har noget Analog->Digital Converter.
|
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|||
Meridian kører også digitalt helt ud til deres DSP højtalere. Det jeg mener var at have en processor ( som jeg har gjordt ) som står for ALT konvertering - delay - etc på alle kilder. |
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|||
Ja - jeg er utroligt glad for det samlede resultat . Især akustikken som er spot on. |
||||
![]() |
||||
|||
Ahh ja Meridian kom jeg i tanke om nu hvor du nævner det. Har du forsøgt at lave så meget, som muligt over til analog også?
|
||||
![]() |
||||
|||
den forstår jeg ikke? |
||||
![]() |
||||
|||
Nu hvor du har forsøgt at gøre alle signal veje digitale, har du så modsat forsøgt at gøre så mange som mulig analoge, for at sammenligne?
|
||||
![]() |
||||
|||
Altså at sammenligne d/a konverterne i processoren, op imod eks oppoen? Anthemen er langt bedre. Jeg har pt absolut det bedste setup, som har stået i min stue. Det handler jo i korte træk om hvilken komponent der er bedstevtil at d/a konvertere. Og hjemme ved mig er det uden sammenligning anthemen |
||||
![]() |
||||
|||
Nice, det var det jeg mente.
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |