|
OPPO+Samsung+LINN salg |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2015 kl. 16:49 |
Hejsa
Ved at rydde lidt op i grejet (Konen vil gerne have simplere surround så jeg køber en lille samlet løsning) og ville egentlig først sælge til venner men vil lige se hvad tingene kan indbringe. Hvad tror i? 1) Samsung BD-F7500 blurau med god 7.1 lyd ud Afspiller Netflix og Blockbuster godt. 2) Samsung BD-E6100 bluray afspiller HBO helt vildt godt og Netflix på højde med de nye afspillere. Er lidt langsom i menuerne. 3) OPPO 105, Helt fantastisk afspiller som alle kender og har den alle bedste afspildning af Netflix jeg har set. 4) Linn Exotik preamp med 5.1 passtrough, det er en helt faktastisk forforstærker og i stereo nok noget af det bedste man kan få op til 25.000kr klassen og 5.1 pass trough som forforstærker banker den alt andet jeg har hørt her. 5) LINN Majik DS digital afspiller den aller bedste i sin prisklasse og helt på højde med afspillere i 50.000kr klassen. Hvad kan tingene indbringe efter jeres mening? Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 04-Februar-2015 kl. 22:34 |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2) Er solgt til 150kr og lidt Cola Zero
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Hvor. 1 er interessant
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Århus, vil jeg gætte på! ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
På iPad så kan ikke se sted sorry
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det kan jeg heller ikke, men ved hvem Jonas er. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Hvad skal den koste, incl Porto til kbh
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Er din oppo reg fri?
|
|
![]() |
|
Ja da kan de fås uden ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Flere spørger om priser men det er jo mig der spørger hvad jeg kan regne med at få ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
500pp for sammy?
|
|
![]() |
|
Den bliver kørt til KBH ;O)
Har masser af folk der køre til KBH ;O) Kik på ebay og sig en fair pris ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |