|
OPPO+Samsung+LINN salg |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.ebay.com/itm/Samsung-BD-F7500-3D-Blu-Ray-Player-4k-Upscaling-/191501543218?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c9661a732 Så byder jeg de 600 incl transport / porto til kbh Redigeret af peterhansen1982 - 05-Februar-2015 kl. 09:15 |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
600 afhentet for bd 7500.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Hvad skal du have for oppo'en så?
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
Solgt ;O) Jeg skal lige cleane den for Netflix og Blockbuster ;O) så lørdag kan den hentes i Århus Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
Aner det ikke MEN mange penge ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Super.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Byder 500 for dit linn
|
|
![]() |
|
HEHE det er du alt for fattig til er budt 5000kr for DS afspilleren og forforstærkeren er der budt 3000kr på så du må højere op ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Hvor kan man se mindste bud som det ser ud lige nu ?
Hvor lang tid løber det ? |
|
![]() |
|
Aner det ikke syntes jeg er MEGA fair ;O) kom med bud :O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Ha ha du har en speciel måde at køre bud på men kan godt li det. Det lyder da ikke så dyrt for dine linn ting selvom jeg ikke engang helt aner hvad det er endnu. Har dog linn herhjemme ha ha
|
|
![]() |
|
Køre jo ikke bud spørger hvad jeg kan forvente at få af pris. En sagde 150kr for den ene bluray som end ikke er pakket udaf plastikken det var meget mere end jeg forventede så jeg solgte den ASAP. Sammen med den anden Bluray 600kr er fair syntes jeg derfor solgte jeg den. Forslagene på Linn er LANGT under det de sælger for på Ebay så kan jeg jo godt vente ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |