|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pcjt ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2009 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 25-Maj-2010 kl. 01:08 |
Er der nogle som har haft problemer når de streamer en MKV fil over DLNA til Oppo??? for ved en af mine MKV filer Laver den fejl i billedet, men når jeg spoler med *3 er biledet fint, lige indtil jeg sætter den på play igen så kommer der forkerte farver.
Jeg bruger Tversity og har afspillet et par MKV filer over DLNA og virkede uden problemer.
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Hvilken firmware kører du med? Der er blevet rettet en fejl i den seneste firmware netop vedr. .mkv filer.
|
|
![]() |
|
pcjt ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2009 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Jeg har Main Version: BDP83-50-0424
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Det er den nyeste. Så kan det være fordi indholdet af din MKV fil ikke er encodet ordenligt. Nogle programmer overholder ikke altid de retnings linier for indhold der skal afspilles på medie og Blu-ray afspillere. Brug MediaInfo til at se de tekniske informationer om indfholdet i .MKV filen. Det er typisk sådan noget som reference frames og lign som stilles for højt i forhold til hvad media afspillere kan. Alternativt så brug et andet program til at lave dine MKV filer med.
Redigeret af hedberg - 27-Maj-2010 kl. 09:48 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja.. jeg prøvede et andet program så virkede det uden problemer. Tak for info om programmet mediainfo kendte jeg ikke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |