recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo UK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo UK

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo UK
    Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:05
Hej!

Jeg vil gerne købe en af de nye, lækre Oppo afspillere og har kigget på Amazon UK, hvor 103'eren fås til 524£ inkl. fragt.

Skulle der være nogen problemer i at bestille derfra fremfor at købe den i Danmark?

Vil gerne spare pengene, men ikke for enhver pris! TongueWink

På forhånd tak for input Smile
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:15
ved evt garanti rep skal du sende den til UK

Strømstik passer måske ikke, men skiftes nemt
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:47
Øh, kan man igen købe afspillere hos Oppo UK?Smile
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ikke så vidt jeg kan se, men man kan hos Quantum AV, der også sælger gennem Amazon. Smile

Mht. strømstik kunne det se ud til at der er tale om et "løst" stik, så man bare kan anvende et andet.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Wish Wish skrev:

Ikke så vidt jeg kan se, men man kan hos Quantum AV, der også sælger gennem Amazon. Smile

Mht. strømstik kunne det se ud til at der er tale om et "løst" stik, så man bare kan anvende et andet.
Så har jeg bare misforstået dit spørgsmål, for tidligere kunne man nemlig købe afspillere hos Oppo UK.

Stikket er intet problem, og ofte medsendes det rigtige stik.

Men...... og jeg har selv prøvet det, er der fejl på din Oppo, og skal den sendes retur til UK, så er det næsten billigere at tage Ryan Air til London, og aflevere afspilleren selv, end at sende den med Post Danmark. Let overdrevet - men alligevel.Smile
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 13:13

Så har jeg bare misforstået dit spørgsmål, for tidligere kunne man nemlig købe afspillere hos Oppo UK.

Men...... og jeg har selv prøvet det, er der fejl på din Oppo, og skal den sendes retur til UK, så er det næsten billigere at tage Ryan Air til London, og aflevere afspilleren selv, end at sende den med Post Danmark. Let overdrevet - men alligevel.Smile

Det er selvfølgelig rigtigt, men man kan alligevel sende meget før de 1000+ kr der er til forskel bliver brugt på det...

Jeg ville allerhelst købe lokalt, men differencen er næsten for stor til at se bort fra.

Tak for responsen Smile
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 806
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 13:54

Det er selvfølgelig rigtigt, men man kan alligevel sende meget før de 1000+ kr der er til forskel bliver brugt på det...

Jeg ville allerhelst købe lokalt, men differencen er næsten for stor til at se bort fra.

Tak for responsen Smile

Øhhh Oppo har de ikke samme Europa garenti som samsung og andre hvor de repper lokalt?

Nye Eu regler :O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 14:23
Det ser ikke ud til det, desværre... ellers ville det være en noget nemmere beslutning.

Faktisk kunne det se ud til at Oppo UK ikke dækker hvis man tager afspilleren ud af landet, hvis man kigger på deres hjemmeside under "Warranty".
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 15:21
Sakset fra www.europa.eu :
EU-retten siger, at inden for garantiperioden på to år skal defekte varer repareres eller erstattes uden udgifter for forbrugeren. Det gælder også forsendelse. Så i princippet skal sælgeren dække alle forsendelsesomkostninger (når du sender det defekte kamera til sælgeren, og når sælgeren sender det reparerede kamera tilbage til dig).

Dog vil sælgeren måske gerne undersøge kameraet for at se, om det var defekt, da du købte det. I så fald bliver du nødt til at betale for at sende kameraet tilbage og bede sælgeren refundere dine udgifter, hvis han er enig i, at det var defekt.

Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Sakset fra www.europa.eu :
EU-retten siger, at inden for garantiperioden på to år skal defekte varer repareres eller erstattes uden udgifter for forbrugeren. Det gælder også forsendelse. Så i princippet skal sælgeren dække alle forsendelsesomkostninger (når du sender det defekte kamera til sælgeren, og når sælgeren sender det reparerede kamera tilbage til dig).

Dog vil sælgeren måske gerne undersøge kameraet for at se, om det var defekt, da du købte det. I så fald bliver du nødt til at betale for at sende kameraet tilbage og bede sælgeren refundere dine udgifter, hvis han er enig i, at det var defekt.

Tak for hjælpen!

Man kunne dog godt forestille sig at man i praksis ville skulle betale fragten og så være klar til juridisk tovtrækkeri omkring hvem der faktisk skal betale...
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 18:37
Jeg har købt en BDP-105EU hos http://www.audiocominternational.com/. Der fulgte en strømledning med som kan sættes direkte i væggen. DVD delen er region-fri og så fulgte Spears & Munsil med. De tog £22,80 i fragt så jeg ialt landede under 9000kr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu