|
Oppo UK |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:05 |
|||
Hej!
Jeg vil gerne købe en af de nye, lækre Oppo afspillere og har kigget på Amazon UK, hvor 103'eren fås til 524£ inkl. fragt. Skulle der være nogen problemer i at bestille derfra fremfor at købe den i Danmark? Vil gerne spare pengene, men ikke for enhver pris! ![]() ![]() På forhånd tak for input ![]() |
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ved evt garanti rep skal du sende den til UK
Strømstik passer måske ikke, men skiftes nemt |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Øh, kan man igen købe afspillere hos Oppo UK?
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Ikke så vidt jeg kan se, men man kan hos Quantum AV, der også sælger gennem Amazon. ![]() Mht. strømstik kunne det se ud til at der er tale om et "løst" stik, så man bare kan anvende et andet. |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Så har jeg bare misforstået dit spørgsmål, for tidligere kunne man nemlig købe afspillere hos Oppo UK. Stikket er intet problem, og ofte medsendes det rigtige stik. Men...... og jeg har selv prøvet det, er der fejl på din Oppo, og skal den sendes retur til UK, så er det næsten billigere at tage Ryan Air til London, og aflevere afspilleren selv, end at sende den med Post Danmark. Let overdrevet - men alligevel.
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Det er selvfølgelig rigtigt, men man kan alligevel sende meget før de 1000+ kr der er til forskel bliver brugt på det... Jeg ville allerhelst købe lokalt, men differencen er næsten for stor til at se bort fra. Tak for responsen ![]() |
||||
![]() |
||||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
|||
Øhhh Oppo har de ikke samme Europa garenti som samsung og andre hvor de repper lokalt? Nye Eu regler :O) Hilsen Jonas Bojer
|
||||
![]() |
||||
|||
Det ser ikke ud til det, desværre... ellers ville det være en noget nemmere beslutning.
Faktisk kunne det se ud til at Oppo UK ikke dækker hvis man tager afspilleren ud af landet, hvis man kigger på deres hjemmeside under "Warranty". |
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|||
Sakset fra www.europa.eu :
EU-retten
![]() Dog vil sælgeren måske gerne undersøge kameraet for at se, om det var defekt, da du købte det. I så fald bliver du nødt til at betale for at sende kameraet tilbage og bede sælgeren refundere dine udgifter, hvis han er enig i, at det var defekt. |
||||
![]() |
||||
|||
Tak for hjælpen! Man kunne dog godt forestille sig at man i praksis ville skulle betale fragten og så være klar til juridisk tovtrækkeri omkring hvem der faktisk skal betale... |
||||
![]() |
||||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|||
Jeg har købt en BDP-105EU hos http://www.audiocominternational.com/. Der fulgte en strømledning med som kan sættes direkte i væggen. DVD delen er region-fri og så fulgte Spears & Munsil med. De tog £22,80 i fragt så jeg ialt landede under 9000kr.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |