|
|
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() Sendt: 26-August-2009 kl. 19:40 |
Hvor god er oppo´en sammenlignet med en god dedikeret dvd-afspiller?
|
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
meget god
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Efter sigende bedre... |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
har du ikke snart fået at vide adskillige gange at det er en af de bedste bd afspillere til at afspille dvd? Oppos dvd afspiller er en af de bedste hvis ikke den bedste og det er den som deres bd bygger på. Beklager mit sure opstød men du har godt nok oprettet en del tråde og indlæg efterhånden hvor der igen og igen bliver givet samme svar.. Hvad forventer du at høre denne gang som du ikke HAR fået at vide?? Jeg kan finde 2-3 tråde hvor jeg og andre har givet dig svar, var det bare spild af tid... Og nu har jeg svaret dig igen, og jeg gør det sikkert også i morgen, men det er kun fordi jeg er sådan en flink fyr Redigeret af furious jt - 26-August-2009 kl. 20:00 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Ok, så har jeg nok misforstået de andre tråde, der har jeg i hvert ment sammenlignet med andre BD-afspillere. Men tak for din tålmodighed |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg vil altså give furious jt ret, der må være en mening med galskaben.
Du har oprettet 8 følgende tråde om næsten det samme emne indenfor 14 dage:
Nu skriver vi det igen - der fås ikke nogen bedre DVD afspiller på markedet end Oppo's Bluray afspiller! Så du bedes venligst holde op med at lave flere tråde om samme emne... |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Ingen problem. Men alt i alt så lyder det til ud fra dine krav at det er en oppo du skal have. Den burde tilfredstille dine behov Og som jeg skrev i en af de andre tråde, at hvis du stadig er i tvivl så gå ud i en butik der har de forskellige pioneer afspillere og prøv dem af. Den KAN jo være du ikke synes deres delay er så slemt og det kan også være du synes det gør noget at de er langsomme, og at de tilfredstiller dit behov mht dvdkvalitet Redigeret af furious jt - 26-August-2009 kl. 20:25 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
![]() |
Tak, igen, Furious, jeg er også ved at være overbevist om det er den jeg skal have fingre i. Problemet her har været at jeg har været i alle butikker i byen og ikke en eneste har hverken pioneer BD´er eller DVD´er.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor er du fra? |
|
7.2.4 atmosbio
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
Ligeså god som den bedste dedikerede dvd-afspiller. |
|
![]() |
|
![]() |
Herning. Det er ikke den store pioneer by |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
yderligere et svar |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |