recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oprette DVD menuer på skiven
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOprette DVD menuer på skiven

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TheCrazyGolfer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 263
Direkte link til dette indlæg Emne: Oprette DVD menuer på skiven
    Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 15:34

Hejsa.

Jeg prøver at brænde VOB filer over på en dvd, så man kan afspille dem i alle dvd-afspillere, men er rendt ind i lidt problemer.

De virker fint når jeg afspiller dem på min hjemme dvd (samsung HT-TP33) men når jeg smider dem i bilen (Pioneer avic-x1r) siger den bare 'reading error'. Jeg har så forsøgt nogle cryptprogrammer, for at lægge alle info ud som en rigtig dvd, men den vil stadig ikke tage den.

Er der nogle der har nogle gode bud på hvad der er galt?

Pioneer siger selv bare: -Øhhh...???!!!

Please help if you can

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 15:50

Nogle dvd-afspillere kan afspille vob-filer (brændt som data på skiven) uden problemer. Andre afspillere vil have en dvd-struktur på skiven (video_ts og audio_ts mapper). Så skal du have haft et en dvd-authorprogram, der kan give dine vob-filer en menu osv og derefter outputte til en dvd-struktur.

Det lyder muligvis som det du allerede gør men jeg aner ganske enkelt ikke hvad du mener med "cryptprogrammer" (kan du ikke give et eksempel på en "cryptprogram") og "lægge info ud som en rigtig dvd". Det er her jeg mener du skal igennem en authorproces først.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu