|
Oprydnings salg :) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har du helt præcis ret i :)
Jeg tjekker lige en ekstra gang om vi skal til Aalborg. Kan du ikke smide en SMS på 26285554 Så tager vi den derfra 😊 |
|
![]() |
|
Martino ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
650pp for HP
Har du nogle specs? :)
|
|
![]() |
|
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
Martino :)
Thomas skrev først på den, og vil købe den til 600kr Men køber han den ikke, har jeg selvfølgelig noteret dit bud. Specs kommer senere i aften 😊 |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Har sendt SMS ![]() |
|
![]() |
|
Specs på elitebook 8540P
Intel i5 M540 2.53 GHz 250gb hdd 4gb ram 32-bit operativsystem Hvis jeg har glemt noget, så skriv endelig :) |
|
![]() |
|
Kunne det have din interesse? Tager du hele sættet, kan vi evt. lave en samlet pris :) |
|
![]() |
|
BUMP!
Nye priser :)
|
|
![]() |
|
Bump :)
Giv et bud på produkterne hvis noget har interesse :) |
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Hvad med 1000 for begge Omni10'er (leveret i Aalborg i løbet af Juli, skal nok overføre beløbet på forhånd så du ved du har en handel på hånden)
Mvh. Daniel
|
|
![]() |
|
Daniel :) det er lige i underkanten :) vi kan sige 1200kr
Så må vi se om vi kan finde en måde du kan få dem på :) |
|
![]() |
|
Daniel
Jeg kan gå med til 1100 ;) Du kunne vel ikke være interesseret i adapteren også? Redigeret af H.Thoft - 07-Juli-2015 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
Jeg kan gå med til 1100 ;) Du kunne vel ikke være interesseret i adapteren også? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |