|
Oprydningssalg diverse |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, bare jeg får en kvittering fra dig.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Det kan jeg sagtens lave til dig.
Jeg skal vide om dit bud er 500 plus du betaler portoen ? Kan aldrig helt forstået det når folk skriver 500 plus porto.
|
|
![]() |
|
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Byder 300 for Cinnamon usb + fasetester. Du kan bare sende som brev, det er billigere :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Fabhund Det er iorden, Kontakter dig på pm
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
500 excl. porto :-)
|
|
![]() |
|
overført og PB sendt
![]() |
|
![]() |
|
Tak
|
|
![]() |
|
Citizen ur + Fasetester + Audioquest Cinnamon usb kabel er solgt.
|
|
![]() |
|
Tak for handlen, uret kom i dag, fint emballeret osv.
![]() (Fik sgu' lidt sved på panden da post DK's tape var skåret op..... Men ingen problemer ![]() |
|
![]() |
|
Nå det var godt. Jeg ved ikke om de kan finde på at åbne og tjekke hvad der er i pakken
|
|
![]() |
|
Ja og selvtak forresten
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hvad skal det strøm Kabel incl porto koste?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |