|
Oprydningssalg diverse |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig har jeg betalt
![]() For hvis fejlen ikke var i stikenderne, men i kablet, så havde jeg da bare brugt stikkene på et andet netkabel eller et DIY og hvis jeg havde været dig havde jeg nu tjekket kablets forbindelser i stikkene og det var der jo intet farligt i ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Ved godt alt det der, men valgte at sælge det uanset.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Der er stadig ting til salg. Kig på side 1 for billederne
Der er B&O højtalere Minipods, stadig med garanti fra hifiklubben Sony nex5 objektiv |
|
![]() |
|
B&o højtalere sælges nu for 1200kr
Sony nex objektiv sælges for 700kr Minipods sælges for 1600kr |
|
![]() |
|
Pioneer 428 xa er det ikke sådan den hedder sælges også
Bud ønskes. Er med fod fjernbetjening. Mener jeg har manual også. |
|
![]() |
|
naygk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Hvilken version af Minipods er det - Mk2 eller Mk3?
Redigeret af naygk - 23-Juni-2014 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
Ved ikke, de er ikke aktive hvis det er drt du eftersøger. Der er stadig garanti. De er ca 6 månder gamle. Købt hos hifi klub i holstebro.
|
|
![]() |
|
B&O højtalere nu 1000kr Pioneer tv 400kr Youbio boks 100kr |
|
![]() |
|
Pioneer tv solgt
Tak for handlen. |
|
![]() |
|
Vender tilbage til yousee boks via pm.
Beklager ventetiden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |