|
Oprydningssalg - Lækkerier |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK. PB for detaljer.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Har du ikke også en Sonos Sub du vil af med?
![]() Redigeret af iVinther - 09-Juni-2015 kl. 14:38 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Nej
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Hvis du stadigt har armbåndet vil jeg godt byde 250 kr afhentet i næste uge
|
|
![]() |
|
Det har jeg, men jeg er på ferie til den 20 juli. Så du må vente til der :-) /Jens
|
|
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Det er OK, er selv på job igen d. 26/7, så er jeg i København igen. Lad os skrive sammen der.
|
|
![]() |
|
Hej Jens.
Jeg er tilbage på job i København igen, og jeg er stadigt interesseret i Fitness trackeren. Vil du sende mig en PB med kontaktdetaljer. Mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |