|
Oprydningssalg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperTheViking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Fr.sund,Danmark Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2015 kl. 15:14 |
Jeg har ryddet op i skabe og skuffer og har disse ting i overskud:
Intel CPU blæser, ubrugt men er et par år gammel: Pris 100,- kr. LinkSys WMP300Nv2 Netwærks kort (PCI), brugt nogle år gammel. Virker under Windows 8.1: Pris 100,- kr. Hauppauge NOVA-T TV kort (PCI) med fjernbetjening men uden IR modtager, brugt nogle år gammelt: Pris 100,- kr. Denon AVR-1705 AV receiver med fjernbetjening, købt i 2005: Tekniske specs kan ses her. Pris 600,- kr. Vil du købe flere ting, giv et bud, men jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge. Jeg foretrækker afhentning (3600 Frederikssund alt. 2860 Søborg), især af forstærker ;-) ellers tilkommer porto og evt. emballage. // Jesper |
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |