|
Opsige Yousee trods kontrakt? |
Besvar |
Forfatter | |
dallas
Junior bruger Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-November-2019 kl. 20:00 |
Hej.
Jeg er formand for en lille andelsboligforening, hvor vi har Yousee. Vi fik i 2017 opgraderet vores stikledningsanlæg, så folk selv kunne vælge tv pakke(indtil da var alle tvunget på fuldpakke). Det gjorde Yousee så gratis, mod at vi bandt os i 5 år. Den gamle formand agerede lidt på egen hånd i den sag og en del beboere er utilfredse med arrangementet, de vil gerne skifte til en anden udbyder eller helt stoppe med at betale for tv. Så jeg vil høre om i mener, at vi med disse store ændringer i kanaludvalget har mulighed for at slippe ud af vores aftale med Yousee? ja, jeg kunne godt bare ringe til Yousee og spørge, men en sælger derinde vil nok hurtigt afvise mig og bilde mig noget på ærmet. Så inden jeg eventuelt ringer ville det være rart at have mit bagland i orden :-) Håber i kan hjælpe. Ronni |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan altid komme ud af en kontrakt - men ikke gratis. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det har antenneforeningen her i byen gjort, betalt sig ud af en binding der løb til 2021.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
dallas
Junior bruger Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænkte nok det ikke bare gik så nemt, men havde nok bare et naivt håb, når nu der er tale om en så stor ændring for produktet.
Det var gratis jeg gik efter, hvis vi skal betale for at komme ud af den, giver det ingen mening. |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Med 60 måneder, så er der ikke noget at gøre før 2022.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Betaler foreningen noget for driften af anlægget? Eller er det kun andelhaverne, som betaler via deres abonnement?
Hvis sidstnævnte er tilfældet, så koster det jo ikke noget, hvis de - uafhængigt af andelsforeningens aftale - hver især opsiger abonnementet på TV/bredbånd. De kan så ikke få en anden kabel-tv leverandør, men de kan vælge en anden leverandør af bredbånd og finde en internet-Tv pakke, der måtte passe i deres smag. Eller spare pengene. |
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne godt forestille mig af de ikke kan bruge antenne kablet til andet end Yousee i bindings perioden |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal vel også være klar over, at selv om I opsiger aftale, når I kan i 202?. Så forbliver anlægget Yousee egendom. Så hvis I vælger en anden leverandør, så skal I først etablerer et antenneanlæg. Som også koster noget.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, eller købe det nuværende.
|
|
|
|
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
I kan nok ikke slippe for Yousee som tv leverandør,
Men jeg tror godt dem der ikke ønsker en tvpakke, Kan nøjes med at få leveret internet uden en tvpakke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |