recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opskalering til 1080p
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpskalering til 1080p

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 18:41

 

 Jeg ved godt, at det ikke besvarede hvad er bedst, men når der kun bliver et system tilbage, så er det jo ret akademisk. Med hensyn til Beta og VHS, så var det Beta der var bedst, men som vi jo ved, var det VHS som overlevede.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 


 Vent med at købe. Det vil kun være et af formaterne der vil overleve, som det jo også var tilfældet da der både var Beta og VHS.



Dét ved du jo, overhovedet, ikke noget om lige nu, især ikke efter Microsoft bestak Universal, og forlængede 'krigen' kunstigt. Det kan sagtens være, at fremtiden ligger ved multiformat-afspillere, men på trods af det, kan man jo sagtens købe en PS3 ny, og begynde at opbygge en samling.

 Det er rigtigt, intet er afgjort, men lad os nu se hvad der sker, men det er da ærgerligt, at have en masse i et format som så udgår, og man skal staret forfra, som jeg er sikker på var tilfældet for mange, mig selv inklusiv, i sagen Beta/VHS.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
panafreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 18:57

he he så fik jeg sat gang i debatten her...

Anyway, så var det egentlig også en multiformat afspiller jeg havde i tankerne

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er rigtigt, intet er afgjort, men lad os nu se hvad der sker, men det er da ærgerligt, at have en masse i et format som så udgår, og man skal staret forfra, som jeg er sikker på var tilfældet for mange, mig selv inklusiv, i sagen Beta/VHS.


Men i det her tilfælde aner du jo ikke med sikkerhed, om det ene eller det andet format overhovedet bliver 'udryddet'. Der er ikke forfærdeligt meget i vejen for, at de begge vil være på markedet også om fem år, og så er det bare multiformatsafspillere der er hvermandseje, i stedet for dem der kun tager ét af formaterne.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu