|
Opsæt. af dlna på Buffalo LS-WXL |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hj18 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 12:38 |
Hej med jer.
Jeg har som sagt ovenstående model. En apple tv og self en iphone. På min nas har jeg div mapper liggende. bla film musik og billeder. Der hvor jeg kan opsætte min dlna server, er der et sted hvor man kan vælge: Public Folder. Mit problem er at jeg synes at jeg kun kan vælge en mappe. feks. min film mappe. Jeg ville jo gerne kunne vælge både min musik film og billed mappe. Som jeg kan se det bliver man nødt til at lave EN mappe feks kaldet share også ligge de 3 mapper ind i den. Kan det virkelig passe eller er jeg helt gal på den. Jeg har hentet airplayer og mediaconnect til min iphone 4. Håber på et godt svar og mange tak for hjælpen. Henrik |
|
![]() |
|
hj18 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der ved noget?????
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |