|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Har ikke lige tjekket dit link, men slettes noget af harddisken på den her måde?
|
|
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Nej den reparerer systemfilerne/opstarten uden at slette noget
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Jeg ville personligt nok tage backup af mine filer mens muligheden er der alligevel.
BS |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Helt enig, men nogle gange har man ikke den option.
Det bedste var vel, at man altid havde en backup
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Okay, nu gider den heller ikke starte op i Fejlsikret tilstand mere... WTF?! Er jeg så helt lost nu. Jeg tror ikke jeg kan finde Windows Vista cd'en da den vidst nok forsvandt i forbindelse med et tasketyveri.
|
|
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Så har du en go grund til at komme ud og købe en win7....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
![]() |
Det er en rigtig gammel PC - jeg har skam en Win 7 stående, men troede bare jeg kunne åbne den her og få taget nogle ting der fra som jeg mener ligger på den.
Så der er slet ingen chance for at åbne den nu?
|
|
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Tag Hard disken ud og køb et USB sæt som dette afhængig af hvilken disk der sidder i:
så kan du få alle dine data over på pc....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
En anden mulighed er at hente og brænde en live Linux distro der kan læse windows partitioner og starte på den. Langåret? Jeps! Billigere? Jeps! BS
Redigeret af Bschmidt - 15-November-2011 kl. 15:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |