|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fodboldskotten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 06-Februar-2010 kl. 17:49 |
Hej alle herinde,
Jeg er ikke så velbevandret i hifi universet, og vil derfor lige høre jeres mening omkring opsætning af mit nye anlæg og nye tv.
Jeg har lige erhvervet mig et Panasonic TX-P42V10E.
Jeg har derudover en NAD viso five DVD receiver med 2 stk. Scandyna Minipods, som hænger på væggen bagved sofaen. (Håber snart der bliver råd til 2 Scandyna Bigpods som fronthøjtalere samt en Cinepod.)
Jeg har en Scandyna BassStation subwoofer.
Jeg har også en PS3.
Mit spørgsmål er så nu, hvordan vil I anbefale at det hele bliver sat op?
Min receiver ser således ud mht. stik input/output: http://nadelectronics.com/image.php?x=162
Hvilke kabler skal jeg føre fra anlæg til tv og fra tv til anlæg? - Skal jeg bruge andre kabler hvis jeg også skal høre alm. fjernsyn over Minipods'ne?
Hvilke højtaler stik skal jeg sætte Minipods'ne i på receiveren nu når jeg kun har 2 tilsluttet? - Og skal jeg flytte rundt på dem når jeg på et tidspunkt får købt front og center?
De 6 stik i rubrikken 5.1 channel input på billedet, hvad bruges de til?
Er det, det optimale at bruge HDMI mellem PS3 og tv?
Undskyld de mange spørgsmål, håber I kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der skal jo HDMI fra Reciver til TV, og fra TV til Reciver enten RCA eller Toslink. Højttalerne skal når Reciveren kun bruges til Stereo i sagens natur tilsluttes til Front.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |