recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af B&O Stage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af B&O Stage

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bergsorensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af B&O Stage
    Sendt: 17-September-2020 kl. 10:41
Jeg har i dag et Samsung Q60R og et ATV4 som spiller.

Derudover kommer der om et par dage en B&O Stage ind af døren. Jeg er dog lidt i tvivl hvordan denne bedste sættes op sammen med mit TV og ATV4.

Stagen skal selvfølgelig tilsluttes eARC i TVet - men hvad med ATV4?

Skal denne tilsluttes TVet eller direkte i soundbaren. Hvis den tilsluttes direkte i soundbaren (lettere kabelføring pt.), kan dennes remote så stadig styre lyd/TVet (som den kan i dag ift. lyd tænd/sluk)

Jeg har også læst at lydmæssigt er det bedst at tilslutte direkte i soundbaren?

Tak
Kasper
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2020 kl. 10:49
Jeg vil altid sige direkte til receiver eller soundbar for at minimere faldgrupper i tv'et
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu