|
Opsætning af CA modul og yousee kort? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2013 kl. 18:29 |
Har nu bikset rundt i en time og jeg kan simpelthen ikke få mine bestilte kanaler frem udover dem fra selve grundpakken på mit samsung tv.
Har fulgt instruktionerne hvordan kortet skal sættes i og lavet en gensøgning af kanalerne, men jeg får kun en melding om svagt eller intet signal ved de bestilte kanaler. Antennekablet fejler intet, da alle kanaler virkede for nyligt og det er dobbelt afskærmet og yousee "godkendt". Bruger selvfølgelig de nødvendige indstillinger fra yousee som net-id 100, modulation, frekvens bla bla. Lost in space :/ Nogle tips eller kæmper jeg måske med et defekt ca modul eller et kort uden de nødvendige rettigheder.. Redigeret af s0ad - 28-September-2013 kl. 18:29 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er det de forkerte kanaler du søger, der skal komme en Box frem på de krypterede kanaler hvor der står CI Modul Ingen rettigheder, når der ikke kan modtages signal, de kanaler du skal have ind ligger på plads 100 og opefter. F.eks i Mellempakke Charlie har plads 7, og som extra kanal er det 107.
Det kan man også se når man søger.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Du har helt ret, de er der fra kanal 100 :D Laver lige en facepalm ^^ Tømmermand og ingen bold = worst-case scenario ;)
|
|
![]() |
|
Mystisk.. jeg kan se alle kanaler nu selvom jeg ikke har bestilt dem :/
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Det kan nye Ekstrakanal-kunder i nogle få uger. Så nyd det så længe det varer. Redigeret af Vilhelm - 28-September-2013 kl. 19:35 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er slet ikke mystisk, og har aldrig været det. Et nyt kort åbner altid alle kanaler, indtil det er blevet registreret, derefter lukkes der for dem som der ikke betales for.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |