recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af CA modul og yousee kort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af CA modul og yousee kort?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af CA modul og yousee kort?
    Sendt: 28-September-2013 kl. 18:29
Har nu bikset rundt i en time og jeg kan simpelthen ikke få mine bestilte kanaler frem udover dem fra selve grundpakken på mit samsung tv.

Har fulgt instruktionerne hvordan kortet skal sættes i og lavet en gensøgning af kanalerne, men jeg får kun en melding om svagt eller intet signal ved de bestilte kanaler.

Antennekablet fejler intet, da alle kanaler virkede for nyligt og det er dobbelt afskærmet og yousee "godkendt".

Bruger selvfølgelig de nødvendige indstillinger fra yousee som net-id 100, modulation, frekvens bla bla.

Lost in space :/ Nogle tips eller kæmper jeg måske med et defekt ca modul eller et kort uden de nødvendige rettigheder..

Redigeret af s0ad - 28-September-2013 kl. 18:29
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 18:42

Oprindeligt skrevet af s0ad s0ad skrev:

jeg får kun en melding om svagt eller intet signal ved de bestilte kanaler.

Så er det de forkerte kanaler du søger, der skal komme en Box frem på de krypterede kanaler hvor der står CI Modul Ingen rettigheder, når der ikke kan modtages signal, de kanaler du skal have ind ligger på plads 100 og opefter. F.eks i Mellempakke Charlie har plads 7, og som extra kanal er det 107.
Det kan man også se når man søger.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 18:59
Du har helt ret, de er der fra kanal 100 :D Laver lige en facepalm ^^  Tømmermand og ingen bold = worst-case scenario ;)
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:08
Mystisk.. jeg kan se alle kanaler nu selvom jeg ikke har bestilt dem :/
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af s0ad s0ad skrev:

Mystisk.. jeg kan se alle kanaler nu selvom jeg ikke har bestilt dem :/

Det kan nye Ekstrakanal-kunder i nogle få uger. Så nyd det så længe det varer.

Redigeret af Vilhelm - 28-September-2013 kl. 19:35
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:30

Det er slet ikke mystisk, og har aldrig været det. Et nyt kort åbner altid alle kanaler, indtil det er blevet registreret, derefter lukkes der for dem som der ikke betales for. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu