|
Opsætning af Denon Surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
artemisjan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2013 kl. 08:41 |
Hej. Nogen der vil hjælpe med opsætning /optimering af mit surround anlæg (mod betaling selvfølgelig) Jeg bor i Aalborg. Skriv til artemisjan@hotmail.com
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kan sikkert også hjælpe her i forum.
Beskriv dine ønsker / opsætning / grej Så skal du nok få gratis hjælp |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
|
artemisjan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Tak for tilbuddet, men jeg er ikke så god til at beskrive problemerne og sikkert endnu dårligere til at forstå svarene...
Så jeg tror det vil være det bedste, at få det hele sat op her i stuen. jan |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvis du har købt det hos en forhandler, kan han sætte det op for dig.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Hi-Fi Klubben har en montør der kan klare det.. men koster jo 790kr for den første time... Måske en medarb. i butikken gider til noget lavere takst i sin fritid... Spørg.
|
|
![]() |
|
Tak for input - jeg har tænkt det samme, men det kunne jo være, at der herinde var en, der kunne/ville hjælpe.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
At prøve er en god begyndelse.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Skriv hvad du har af grej. Så skal der nok komme forslag. Evt en tegning af rummet med møbler er også en hjælp
|
|
![]() |
|
Det er såmænd ikke opsætning af hele anlægget. Det er bare det, at jeg er overbevist om, at jeg ikke får det maximale ud af anlægget. Jeg kan godt / og har gjort det flere gange, men som sagt kunne det være fedt at få en "expert" til at tjekke/lytte til det. Seneste problem er et nyindkøbt Apple TV, der kommer kun lyd fra fjernsynet og ikke fra surroundreciev. og ja, det er forbundet med optical kabel.
Mit anlæg består af B&W højtalere (5-1), Dennon AVR 1912, Sagem tv boks, DVD, og Apple TV, Sony KDL- 40W3000. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
Det rigtige Input på SR er valgt.?
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Apple TV boksen bør da tilsluttes med hdmi kabel til din Denon
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |