|
Opsætning af Dvblink |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var også bare et hint til hvor du kan finde EPGen
Men hvorfor DLNA? Er det fordi dine klienter ikke er PCer? Min erfaring med DLNA er at det er ustabilt, rodet og giver mange problemer. Derfor bruger jeg små klienter (PC) alle steder hvor jeg vil se TV/Optagelser Kan selvfølgelig godt være fordi jeg ikke har sat mig godt nok ind i DLNA:-) |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
jeg har to klienter en ps3 og et lg tv som køre dlna og det funger ok bortset fra kanallisterne så derfor dvblink. har så også to pc klienter som så køre dvbviewer. kan så fortælle efter de seneste opdateringer på RS har DLNA delen kørt uden problemer. mvh |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
||
Så kan det være jeg skulle kikke på det igen:-) Virker det f.eks. hvis jeg har et TV koblet på mit net, så kan det se de kanaler, live, der er på RS serveren, med undertekster? |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
jeg har ikke oplevet nogle problemer med det ![]() |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
||
Prøv at gøre som Oberon skriver her:
Go to dvblink2\sources\<your tvsource>\EPG and rename eitscanner_config.xm_ into eitscanner_config.xml. Then open it into the editor and change value of eit_scan_current_tr_only tag to 0. Save file. The next scan will pick up all EPG channels also from other transponders. |
|||
![]() |
|||
||
når jeg vil gemme eit_scan_current_tr_only tag to 0 så får jeg adgang nægtes fik løst det Redigeret af svsommer - 19-April-2014 kl. 11:25 |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
nej desværre virker ikke men forstår ikke hvorfor det tyske epg bare kom uden at gøre noget ![]() |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
nu har jeg så lige prøvet det her og til at starte med var det tyske epg også væk men efter kort tid kom det igen men ikke det på de danske kanaler
http://forum.dvblogic.com/viewtopic.php?f=69&t=26508&p=84410&sid=fc132f58086d937d834fd8d098505b7c |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
Har nu prøvet at rode med det igen, men jeg har stadig de to samme problemer med Live TV 1. Ingen undertekster, selvom der i serveren er hakket af at den skal sende subtitles 2. Problemer med kanalskift. Det er meget tit at en kanal ikke vil tune. Når jeg så prøver senere, så vil den godt. Det kan ikke være problemer med tunerne på serveren, for der er ingen problemer når jeg skifter på en DVBViewer klient |
|||
|||
![]() |
|||
||
kanal skift sløvt men kommer altid både på ps3 og lg tv hvad bruger du som klient? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
Har først testet med et nyere Sony TV og senere på et ældre Samsung. Begge har de samme 2 problemer. Hvad med undertekster hos dig? altså dem der ikke er indlejrede |
|||
|||
![]() |
|||
||
hmm indlejrede
mener du teletext? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |