|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2006 kl. 23:03 |
Hej Søger hjælp til install og opsætning af nyt skin, NewDef, men fatter ikke en brik af det og står nok lidt på bar bund med hensyn til måden man installere forskellige ting til dette program hilsen Ib
Redigeret af bims - 12-Oktober-2006 kl. 23:04 |
|
![]() |
|
mikkelb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg går ud fra at du har hentet zip-filen, og når du pakker den ud direkte til din dvbviewer-installationsmappe lægger filerne sig automatisk i de rigtige undermapper, og så kan du vælge det nye skin i options under osd-skins. Klart nok? |
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hej
Klart nok... fandt også ud af det, men glemte lige at tilbagemelde her er at jeg havde fået styr på det, beklager. ib
|
|
![]() |
|
![]() |
Mikkelb/ Kunne du give mig en ledetråd til hvordan jeg får lavet tvguide, således at jeg kan se flere dage frem. ib Redigeret af bims - 14-Oktober-2006 kl. 19:01 |
|
![]() |
|
mikkelb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Tjae, det gjorde min nu helt automatisk. Inde under "epg-window" eller "timeline" i osd-menuen er der ca. en uge frem, men det afhænger muligvis af hvilket signal du modtager. Mit er dvb-t fra en tv2-antenne.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Med hensyn til anvendelse af xmltv-data til EPG... Et stykke nede i denne tråd er beskrevet af digitalt.tv anvendelse af programmet autoit til at automatisere indsamling af xmltv data til DVBviewer... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11155& KW=autoit&PN=0&TPN=3 Der findes et særligt program, som kan importere xmltv-data til dvbviewer...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Fik så kikket lidt på tråden, men for mig se det lidt omstændigt ud, tro bare jeg nøjes med de informationer som den har nu. epgèn viser her og nu og så næste program. Jeg har tdckabeltv. ib |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |