|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Cronkvist Lad være med at poste det samme spørgsmål flere steder, det fylder vores postkasser!! Du kan hente dit plugin her
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hej Pizzabager samt alle jer andre. Nu har jeg efterhånden brugt DVBviewer i et år, uden de helt store problemer. Jeg har svært ved at genkende opstartsproblemer S3 og tilsvarende automatisk nedlukning. Jeg bruger DVBviewers indbyggede optage service og den virker 100% og man kan også se TV på andre kanaler mens DVBviewer optager (Inden for samme mux, men det er jo heller ikke noget problem endnu Til dem der ikke kender denne indbyggede optage service, kan den findes inde under "indstillinger" menu "Udvidet" Man hakker af i feltet "Brug microsoft planlagte opgaver" og så fungere det bare 100%. I starten prøvede jeg at bruge "DVB Task Scheduler" men det gjorde DVBviewer vildt ustabilt og denne løsning fravalgte jeg hurtigt. Jeg bruger "HIP" til at starte DVBviewer fra MCE fjernbetjening, man vælger en knap på remoten man vil programere til dvbviewer opstart, men har derfor stadig sin MCE grønne opstart knap til rådighed. http://www.byremote.com.au/HIP/Default.htm
|
|
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |