|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() |
||
Jeg mener faktisk at huske at mine hedder video foto og ikke movie og photo (med dansk sprog i DSM)... Men det er ikke så svært at huske, idet mapperne automatisk bliver oprettet når man starter medie-serveren fra kontrol panelet. /ask |
|||
![]() |
|||
Predator232 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
De behøver ikke ligge i de mapper. Jeg kan i hvertfald på min ds211 tilføje mapper under streaming server(tror jeg den hedder). Den opretter også selv de mapper når du aktiverer streaming tjenesten.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Øhh, det hedder da:
photos
music
video
Der er INTET til hindre for, at han kan ligge sine mediefiler i andre mapper, og så evt. via hans afspillere/streamer software konfigerer disse som netværksmapper.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Jeg har stort set ikke bruge medie-serveren i min synology, så jeg har ikke rodet så meget med det. Men alle medie-servere bruger video, photos og music som standard mapper. Og såvidt jeg husker, så kommer det fra DNLA standarden. Det er det samme på PS3 og på Windows Homeserver.
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Det hedder photo på min Synology 209+. Ang. det sidste så var det hvad forhandleren oplyste da jeg i sin tid købte min NAS. Om det har ændret sig siden, aner jeg ikke, da jeg altid har haft mit liggende i de nævnte mapper som automatisk blev oprettet. photo music video Redigeret af mufcdk1974 - 18-Oktober-2011 kl. 17:33 |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Har nu bare lavet et share på min DS 1511+ derefter kan man kalder mapperne hvad man vil.
|
|||
![]() |
|||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
||
Det er kun hvis du skal bruge synologys indbyggede funktioner som audiostation og photostation. Jeg mener faktisk, at NASen selv opretter de mapper, så snart funktionen er aktiveret. Skal man bare bruge et almindelige netværksshare til at dele filer, kan man kalde mapperne lige det man har lyst til. Der er intet der forhindrer en i at ligge sine billeder i mappen ViDEo, dele den på netværket og tilgå den med den enhed man nu har lyst.
Redigeret af tobywan - 18-Oktober-2011 kl. 18:19 |
|||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |