|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
undskyld, jeg har 2 ftpservere, den ene kun til internt brug:-)
Det er den med port 21 jeg bruger udefra
Niels
Niels Redigeret af abacus - 17-November-2009 kl. 21:01 |
|
![]() |
|
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hej Niels
Har sendt dig en PM |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Har svaret
Niels
|
|
![]() |
|
![]() |
Tænkte på om du kunne prøve at sætte en ftpserver op, eventuelt den fra FileZilla, og så se om du kunne tilgå den udefra? så kan du måske se, om det er routeren eller ftp-serveren der kikser.
Niels
|
|
![]() |
|
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hej Niels ... Det var godt nok en sen besked ...
![]() Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvordan jeg gør dette, så det bliver nok lidt svært ...
Nu prøver Jeg at ringe til både Comx og D-Link idag for at høre om de evt har nogle løsninger ...
Det jeg kom til at tænke på i går aftes efter vi havde snakket sammen var om der evt. kunne være noget i min router der gør at den ikke vil sende svar den anden vej ... Det virker jo som om at man godt kan se min Media HUB og også mit bruger navn på denne via f.eks. fileZilla, men at der kommer en timeout efter et stykke tid ... Som om den ikke kan få lov til at sende data retur via WLAN (Det fungerer jo fint lokalt) ...
Nogle som evt. ved om der er indstillinger i min D-Link DIR-655 som kan forudsage dette ???
Queenyard
|
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Prøv at tage et kig på følgende adresse, som vil kunne guide dig igennem opsætning af port forward på din router:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-655/FTP.htm Der linkes også til et program i bunden, hvor du kan sikre dig at det er muligt at tilgå via de ønskede porte udefra. Redigeret af amnesia - 18-November-2009 kl. 10:55 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Amnesia
Tak for dit input, men tro mig ... Jeg har været forbi denne side flere gange og har også downloadet det omtalte program ...
Jeg har gjort præcis som der står på siden ... Men programmet kan ikke teste port 21, men derimod 23 .. men når jeg åbner 23 istedet for 21 som jeg skal, så siger programmet at porten er fint åben ... SÅ burde den jo også være det når jeg retter tilbage til port 21 ...
Det MEGET mystisk det her ... Noget som på papiret burde være såre simpelt driller bare helt vildt ... Det til at få lange n..... af
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |