recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af Logitechs Z-5450 system.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpsætning af Logitechs Z-5450 system.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kraben Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af Logitechs Z-5450 system.
    Sendt: 23-August-2007 kl. 23:29

Hej med jer.

Jeg har lige oprettet mig på jeres forum og håber på lidt hjælp fra jer sorroundsound experter ang. hvilke kabler jeg skal bruge til at tilslutte diverse komponenter til hinanden.

Jeg står i den situation, at jeg her til aften har bestilt et sorround lydsystem som jeg agter at bruge i stuen. Det drejer sig om Logitechs Z-5450 system.

Jeg ved at systemet ikke er det mest prangende og vel nok mest er designet til brug på PC, men efter at have læst diverse anmeldelser mm. besluttede jeg mig for at jeg vil sætte det op mere klassisk med mit Mirai 32''  LCD fjernsyn som centrum.

Af komponenter der skal tilsluttes Logitechs Z-5450 systemet er:

- Computer med et SoundBlaster Audigy SE lydkort ombord.

- Fjernsynet

(- Playstation2)

Nu går spørgsmålet som hvilke kabler der skal bruges for at de kan tilsluttes til Logitech systemet.

Til computer -> sorround har jeg købt på forhånd et alm audio connection cable han-han. Vil dette være tilstrækkeligt? Jeg er lidt bekymret for om det passer til Logitech systemet.

Mht Fjernsyn -> sorround er jeg temmelig blank. På sorround systemet er der optiske indgange (se link), er det her jeg skal tilslutte fjernsynet? Og i så fald hvilke indgange skal jeg benytte på fjernsynet og i sidste ende hvilke type kabel?

Håber ikke jeg virker lige så forvirret som jeg føler mig :)

På forhånd tak.

 

 

 

 

Til top
Kraben Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2007 kl. 10:23
Ingen med et par tips til dette? Jeg modtager pakken i dag og er lidt skidt hvis jeg end ikke ved hvordan jeg forbinder det ordentligt.. Er ret ny til dette :) 
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2007 kl. 10:55
Bare gå igang. Det er nemmere end du tror. Du skal blot ikke være bange for at bruge knapper og kabler. Jeg tror det giver sig selv, når du er igang. Sådan er det tit. God fornøjelse. Du bliver glad for det
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2007 kl. 10:57
Krabe! Du skal selvfølgelig gennemlæse det materiale om opsætning der følger med apparaterne
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu