|
Opsætning af medie pc mm. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muffer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2012 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2012 kl. 23:35 |
Hej alle.
Jeg har endelig fået invisteret i et nyt tv. Og jeg er allerede blevet træt af at have et hdmi kabel igenne hen over gulvet når jeg skal se film. ![]() Det jeg godt unge tænke mig er flg.; * bruge computeren til at optage udsendelser fra kabel tv (ABA-net) så jeg skal vel bruge en tuner eller 2.? Jeg vil minimum have mulighed for at optage 2 ting samtidigt og desuden skal det også være muligt at optage nogle af de "nye" kanaler som DR HD, kanal5 HD osv. * bruge computeren/serveren til at se optaget prgrammer/film på min IPad og uden for hjemme netværket. Jeg har en nyere "mini pc" med 3 mini pci slots. Den har et glimrende grafik kort og en hdmi udgang. 8 gb ram, og 2 tb hdd. ( 2x1 tb). (har både win xp og win 7 orig.)Mit tv er et Samsung fra deres 8000 serie. Håber nogen vil hjælpe. Kan ganske simpelt ikke gennemskue alle de indlæg der er. Dem som giver mening er 2-3 år gamle, så en smule forældet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |