recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af multimedie hjem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpsætning af multimedie hjem

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 17:12
Ja og nu ved jeg ikke hvordan du ser på det, men i vores soveværelse er det ikke præcist state-of-the-art hardware der er sat op. Så du kunne måske overveje om ikke netop 720p er nok til det tv du har derinde og så "nøjes" med asus eee box løsningen. Det er vel ikke en typisk arbejdssituation for den at den skal lave en hulens masse andet medens den viser en film?
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
sparx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-November-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 22:28
Jeg kan ikke bidrage med noget, men Wanjer, du skriver du har 13 loftshøjtalere - jeg skal til at bygge nyt hus og vil gerne have sådanne - men ikke audiofil - kan du anbefale nogle modeller?

Til top
wanjer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-December-2007
Point: 251
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2009 kl. 22:28

Kurt.
herhjemme er det faktisk et sted mellem 60 - 70% af alt film kiggeri der foregår i soveværelset. Vores fjernsyn i stuen er godt nok mere oplagt, men det i soveværelset er også ganske okay (LG 1080p), så synes ikke det at spare der er en mulighed.
Kan godt ske at den eneste mulighed er at vente lidt og se hvad der dukker op på markedet....

Sparx.
Kan ikke sige andet end jeg er utrolig glad for mine DLS'er.
De er utrolig lette at arbejde med, hvad angår montage og jeg synes også lyden er fornuftig. Uanset hvilken løsning de vælger vil jeg foreslå du montere dem i et kabinet. Lavede test inden og det gjorde en verden til forskel.

Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2009 kl. 19:43
Nej det kan jeg godt se.
Hvad hvis nu du satte et USB-skærmkort i en Asus eee box. Ville det give den mulighed for at vise 1080p?
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu