recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af ny defekt iPhone 6S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af ny defekt iPhone 6S

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 16:42
Det vil jeg nemlig gøre. Min 4S blev efter et år ombyttet pga en defekt højttaler. Så håber de bare ombytter 6S ligeså
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 17:13
Jeg er forøvrigt virkelig glad for, at der er tilhængere af de forskellige systemer, der jo netop fremmer konkurrencen - og som for os forbrugere - uanset valg - betyder udvikling.

Hvad ville der ske, hvis der kun fandtes et ?

Så lad os i fællesskab hylde det frie valg og mulighederne som det betyder.


Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 18:11
Men pas på, at den ikke bliver byttet med en renoveret model. (refurnished). Det har Apple med at gøre.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Men pas på, at den ikke bliver byttet med en renoveret model. (refurnished). Det har Apple med at gøre.

Han forsikrede mig at det bruger de ikke ved Oister. Hvis ikke de reparerer den, får jeg en spritny.

Og tre dage gammel, har den ikke fået skrammer eller ridser, så det blir svært at kontrollere.

Redigeret af Kampus - 24-November-2015 kl. 18:57
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Men pas på, at den ikke bliver byttet med en renoveret model. (refurnished). Det har Apple med at gøre.

Han forsikrede mig at det bruger de ikke ved Oister. Hvis ikke de reparerer den, får jeg en spritny.

Og tre dage gammel, har den ikke fået skrammer eller ridser, så det blir svært at kontrollere.


Men det bruger Apple.

Du kan heller ikke se på ridser og lign, da Apple skifter kabinet, skærm og batteri, men resten af elektronikken kan være fra tidl. repareret.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Men pas på, at den ikke bliver byttet med en renoveret model. (refurnished). Det har Apple med at gøre.

Han forsikrede mig at det bruger de ikke ved Oister. Hvis ikke de reparerer den, får jeg en spritny.

Og tre dage gammel, har den ikke fået skrammer eller ridser, så det blir svært at kontrollere.


Men det bruger Apple.

Du kan heller ikke se på ridser og lign, da Apple skifter kabinet, skærm og batteri, men resten af elektronikken kan være fra tidl. repareret.

Oister bruger telecareservice, og kan vel bestemme ikke at acceptere refurbished udstyr fra Apple.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 20:25
Hvis du får en refurbished fra telecare, så kan man se det. Jeg har selv prøvet, at få en iPhone som var DOA. Der skulle den også over teleselskabet, før jeg fik en sprit ny efterfølgende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvis du får en <span style=": rgb254, 254, 254;"><span style="line-height: 8.4px;">refurbished fra telecare, så kan man se det. Jeg har selv prøvet, at få en iPhone som var DOA. Der skulle den også over teleselskabet, før jeg fik en </span>sprit ny<span style="line-height: 8.4px;"> efterfølgende.</span></span>

Ok, det håber jeg ikke. Og jeg helmer ikke før jeg får en ny. Forstår heller ikke hvorfor Oister afviser at sende mig en ny, når den meldes defekt efter 3 dage
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu