recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af ny defekt iPhone 6S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af ny defekt iPhone 6S

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 16:58
Hvordan var det lige at man slår STORE BOGSTAVER til konstant på keyboard?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 16:59
Har heller kke automatisk fået DANSK TASTATUR. Hvordan skifter jeg det?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 17:12
Indstillinger, generelt, tastatur og tastaturer og tilføj Dansk, eventuelt Emoji-symboler.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 17:14
Det er blevet sådan, at når du er i indstillinger, så i toppen kan du søge, hvor du får mange muligheder i indstillinger.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor ville det have været rart med en guide til nem opsætning, istedet for at gætte sig frem til hvad der skal til. Den vejledning der ligger sammen med tlf er værdiløs

Hvordan skulle Apple vide, hvordan du skal aktivere dit sim-kort?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Indstillinger, generelt, tastatur og tastaturer og tilføj Dansk, eventuelt Emoji-symboler.

Under generelt, tastatur, står der Tastaturer   3, og trykkes her kommer der Dansk, Engelsk, Emoji-symboler.

Engelsk har en pil, det har de andre ikke og kan ikke vælges

Under Tilføj nyt tastatur, findes Danmark ikke...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvor ville det have været rart med en guide til nem opsætning, istedet for at gætte sig frem til hvad der skal til. Den vejledning der ligger sammen med tlf er værdiløs

Hvordan skulle Apple vide, hvordan du skal aktivere dit sim-kort?

Klaus

Misforstå mig ret! Der skulle OGSÅ ligge en vejledning fra Oister
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er blevet sådan, at når du er i indstillinger, så i toppen kan du søge, hvor du får mange muligheder i indstillinger.

Det virker ikke hos mig
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:12
Jeg mangler at få DANSK TASTATUR og konstant STORE BOGSTAVER

Hvordan får jeg standard baggrundsbilledet tilbage? Skulle lige prøve et animeret billede, og nu er standardbilledet forsvundet som valgmulighed
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:18
Apple har mange guides. og de er nemme at forstå for alle...< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/a3a951a2//helpers/preHelper.js">

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:23

Under generelt, tastatur, står der Tastaturer   3, og trykkes her kommer der Dansk, Engelsk, Emoji-symboler.

Så har du dansk tastatur...........

Prøv at trykke på den globus der er til venstre for mellemrumstasten.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 18:37
Det skifter via globussen! Dvs hver gang jeg har været i smiley-land, så skifter tastaturet til engelsk - pænt irriterende

Der må være en indstilling der fastlåser DANSK TASTATUR med faste STORE BOGSTAVER

Hvis ikke det lykkes ryger tlf retur
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu