|
Opsætning af ny defekt iPhone 6S |
Besvar | Side <12345 10> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sådan ser tastatur menuen ikke ud på min tlf. Der står kun Dansk Engelsk > Emoji-symboler Tilføj nyt tastatur > |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så prøv at fjerne det engelske tastatur. Slide til venstre.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ha ha smart! Nu er globen væk og dansk er fast. Tak Flemming Hvis du også kan huske hvordan man får faste store bogstaver på tastaturet, er du dagens helt |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fast og fast. Hvis du dobbelt klikker på pilen til venstre for z, så laver den store bogstaver, indtil du dobbelt klikker igen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du misforstår! Tastaturet skal ikke SKRIVE store bogstaver hele tiden. Tastaturet skal fremstå med store bogstaver hele tiden. Lige nu skifter tastaturet udseende konstant når der skrives. Bogstaverne på tastaturet er store når første bogstav skrives efter punktum, men bliver små ved næste bogstav
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik det ændret på min iPad Air inde i indstillinger. Men kan ikke finde det mere
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Generelt, tilgængelighed, tastatur. Der kan du ændre noget.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var der det gemte sig - kunne ikke huske det. Tusind tak Flemming. Det er en dejlig tlf nu hvor den virker. Købte et billigt bagcover i Rema 1000, men det sidder dårligt omkring knapperne. Kan du anbefale et cover som dækker bagside og sider? |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var da dejligt. Ja, det er en fed mobil. Jeg køber altid mine covers over ebay. De er billige, og passer de ikke 100%, så har det ikke kostet ret meget.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der har jeg så ikke prøvet at handle før.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er nemt nok. Det tager sin tid, at få tingene fra Kina. Men hvis det ikke kommer, så får man bare pengene tilbage. Prøv at tjekke priserne. Det er faktisk tit, at porto er inkl. Cover 2 til 5,19kr er inkl. porto.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja ok, det er faktisk meget billigt. Og så er det et sexy cover det ultratynde transperante siliconecover
|
|||
Besvar | Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |