|
Opsætning af ny defekt iPhone 6S |
Besvar | Side <1 8910 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det vil jeg nemlig gøre. Min 4S blev efter et år ombyttet pga en defekt højttaler. Så håber de bare ombytter 6S ligeså
|
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er forøvrigt virkelig glad for, at der er tilhængere af de forskellige systemer, der jo netop fremmer konkurrencen - og som for os forbrugere - uanset valg - betyder udvikling.
Hvad ville der ske, hvis der kun fandtes et ? Så lad os i fællesskab hylde det frie valg og mulighederne som det betyder. |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men pas på, at den ikke bliver byttet med en renoveret model. (refurnished). Det har Apple med at gøre.
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Han forsikrede mig at det bruger de ikke ved Oister. Hvis ikke de reparerer den, får jeg en spritny. Og tre dage gammel, har den ikke fået skrammer eller ridser, så det blir svært at kontrollere. Redigeret af Kampus - 24-November-2015 kl. 18:57 |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men det bruger Apple. Du kan heller ikke se på ridser og lign, da Apple skifter kabinet, skærm og batteri, men resten af elektronikken kan være fra tidl. repareret. |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Oister bruger telecareservice, og kan vel bestemme ikke at acceptere refurbished udstyr fra Apple. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du får en refurbished fra telecare, så kan man se det. Jeg har selv prøvet, at få en iPhone som var DOA. Der skulle den også over teleselskabet, før jeg fik en sprit ny efterfølgende.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, det håber jeg ikke. Og jeg helmer ikke før jeg får en ny. Forstår heller ikke hvorfor Oister afviser at sende mig en ny, når den meldes defekt efter 3 dage |
|||
Besvar | Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |