recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af samsung tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2014
Sted: Kbh s
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af samsung tv
    Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 18:21
Hejsa herinde jeg håber i kan hjælpe for synes jeg har søgt alle steder efter en opsætning af mit tv. Nu skal det siges at jeg har en yousee boks hvor mon antenne sættes i og derefter et hdmi stik op til mit gamle tv, men det virker ikke nu da samsung har den der boks man skal sætte ting i så ved ikke lige hvordan det så skal gøres:( håbet der sidder en venlig sjæl derude der kan hjælpe. Mit tv er et 65" 8 serie

Mvh Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 18:48

Der skal kun en forbindelse fra You See boksen til TVet, det er HDMI, så det skal i en HDMI Port i One Connect boksen.
Kablet fra One Connect boksen skal så tilsluttes skærmen. Det hele er beskrevet i manualen.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2014
Sted: Kbh s
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 18:55
Desværre er det ikke det:( der står bare at det skal sættes til i deres boks. Men nu er det sådan at jeg gerne vil køre mit tv igennem min yousee boks og har en soundbar jeg også skal have sat til plus en xbox og en ps4 også vil jeg gerne have min lyd ud igennem min soundbar. Har læst og læst i den manual
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 20:11
Antenne i yousee boksen hdmi fra den til hdmi 2 på din skærm.
Xbox og ps4 i hhv hdmi 3 og 4.
Ved så ikke lige hvad tilslutnings muligheder soundbar har.
Men mon ikke der skal trækkes en forbindelse fra ext 2 på din skærm og så ind i menu og vælge det der også.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 10:41
Det er også en rigtig skod manual de har lavet, uden nogen illustrationer af forbindelser der giver mening.

Men som jeg husker, så skal du sætte din Soundbar i HDMI 4 porten på One Connect boksen. (den længst til højre, når du kigger på stik siden). Den er også markeret med ARC. Det kabel sætter du ind i TV/OUT HDMI porten på din Soundbar. Denne port skulle gerne understøtte ARC, hvilket betyder at du kan få lyden fra TV og de andre HDMI enheder ud i din soundbar.  
De andre enheder sætter du så i HDMI 1-3 i One Connect boksen. Så skulle det meget gerne spille.

Jf netop belært problemer med Yousee´s Humax boks, (CEC problemer) så vil jeg anbefale, at du venter med at tilslutte denne, til du har tilsluttet de andre enheder, og afprøvet dem. Virker de, så tilslutter du Humax boksen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu