recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af trådløs router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af trådløs router

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af journalisten journalisten skrev:

Hej Henrik. Det er pænt af dig! Jeg tror dog, at jeg har fået det til at virke nu! Efter at have lavet de ændringer ved Stofas modem, fandt jeg en guide til opsætning af Belkin, og jeg kan nu komme på nettet. Jeg ville så lave sådan en DynDNS-ting, så min NAS kan virke på netværket, men det koster åbenbart penge? Er der ikke en gratis mulighed?

Åhh min fejl - DynDNS er åbenbart ikke gratis mere - men dem som har oprettet det i tidernes morgen har det stadig gratis.

DynDNS var den mest kendte og derfor understøttet af flest...

Jeg kan se at min firewall understøtter følgende dynamiske DNS tjenester:

• DynDNS.org
  • changeip.com
  • No-IP.com
  • yi.org

Det er ikke et krav at det er på routeren at der er understøttelse for dynamisk dns. Det kan være hvilken som helst tændt enhed i dit netværk. Mange NAS understøtter også DDNS, så du kan lave det på den i stedet.

Redigeret af Cyberguyen - 15-Juni-2012 kl. 19:00
Til top
journalisten Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2008
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér journalisten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af journalisten journalisten skrev:

Jeg ville så lave sådan en DynDNS-ting, så min NAS kan virke på netværket, men det koster åbenbart penge?

Netværket - taler vi om dit lokale netværk derhjemme, eller vil du gerne kunne tilgå den fra internettet?

Klaus

JEg vil gerne komme på den fra internettet. Jeg har forsøgt via min NAS Synology DS212J's opsætning, men det fungerer simpelthen ikke.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu