|
Opsætning af trådløs router |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Åhh min fejl - DynDNS er åbenbart ikke gratis mere - men dem som har oprettet det i tidernes morgen har det stadig gratis. DynDNS var den mest kendte og derfor understøttet af flest... Jeg kan se at min firewall understøtter følgende dynamiske DNS tjenester:
Det er ikke et krav at det er på routeren at der er understøttelse for dynamisk dns. Det kan være hvilken som helst tændt enhed i dit netværk. Mange NAS understøtter også DDNS, så du kan lave det på den i stedet. Redigeret af Cyberguyen - 15-Juni-2012 kl. 19:00 |
||
![]() |
||
journalisten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
JEg vil gerne komme på den fra internettet. Jeg har forsøgt via min NAS Synology DS212J's opsætning, men det fungerer simpelthen ikke.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |