|
Opsætning af trådløst netværk. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Går murene helt op til taget?
Så er det vel bare at placere AP på loftet og man har dækning overalt?
|
||
![]() |
||
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
|
Har du overvejet Eks. Netgear powerline adaptere... De bruger elinstallationen i huset og på den måde kan jo sprede netværket uden at skulle trække en masse netværkskabler...
Gjorde det hjemme hos mine forældre som bor et 1. Sals hus og det fungere super godt. Og super nemt og "usynligt"... Mvh Mads |
||
![]() |
||
ANY ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2012 Status: Offline Point: 1 |
|
![]() Som det vises herover (fra et andet indlæg) mangler jeg bare en trådløs del på switchen.. så der både er trådløst i kælderen og i stuen. Ligenu har jeg NAS og printer i kælderen sat til TDC routeren og en lang kabel til stuen. Hvor jeg gerne vil kunne bruge både LAN og WIFI! Som jeg har forstået så kan jeg ikke bruge en Access point da denne ikke har LAN porte, jeg har heller ikke kunne finde en switch med WIFI... det lyder også som om at en ekstra router giver problemer hvis LAN skal bruges på begge routere... eller hvad. Hvad er den bedste løsning her?
|
||
![]() |
||
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
|
Det er ikke noget problem at bruge en router, så længde DHCP bliver slået fra.
|
||
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
||
![]() |
||
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
|
Ydremuren gør, de andre gør ikke. AP'et er allerede sat op på loftet
|
||
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
At flytte din TDC router så den står midtvejs mellem kælderlokale og stue. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |