recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af TV på væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpsætning af TV på væg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
WooPes Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af TV på væg
    Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 21:55
Efter at have fået fat i min nye panasonic 42" px80'er vil jeg gerne have sat den op på væggen. Har købt et vægophæng fra haraldnyborg og som jeg har læst her inde skulle det passe.

Men hvor højt skal jeg placere den på væggen?

Er der en gylden regel eller hvordan? ved ikke rigtigt, den skal jo hverken være for høj eller for lav. Der skal bare kunne være et tv bord under så..

Nogle der kan hjælpe mig lidt?
Til top
R3b3L Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 27-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 10:31
Jeg har sat min Pio 5090 ca. 80cm oppe. Altså fra gulvet og så op til underkanten af TVet. Det passer med at jeg kigger lige ind i midten af skærmen, når jeg ser TV.

Nogen kan godt lide at hænge den højere, så man skal kigge lidt op når det er, det er vel en smags sag.. men et sted mellem 70-100 cm, så kan du jo prøve og se hvad der passer dig bedst.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6285
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 11:12

Jeg har monteret mit så der er 64cm fra gulv til underkanten at tvèt , jeg synes ikke om at det hænger for højt , synes at det er anstrengende for øjnene hvis man skal kigge for meget op...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu