Hejsa Alle,
Nu tillader jeg mig at skrive igen, da jeg er kommet over mine første opstartsproblemer, som skyldtes min gamle D.link hub, denne er nu udskiftet med en ny trådløs router af mærket level one.
Spørgsmål 1:
Dette har gjort at min forbindelse via netkabel kører uden problemer, men jeg kan desværre ikke få det trådløse net til at fungere. Jeg har fulgt opsætningen jf. routeren, og PS kan også finde netværket men når jeg skal til at kører testen af netværket melder PS 3 fejl: Adgangspunktet blev ikke fundet, hvad fanden er det for et adgangspunkt.
Spørgsmål 2:
Hvad er bedst at kører, trådløst net eller ikke trådløst net?
Spørgsmål 3:
Jeg forbinder min PS3 til mit Beovision 6 – 26”, dette betyder dog at jeg er nødsaget til at benytte scart stikket på fjernsynet og derved kun kan få opløsningen 720p, er det korrekt? (Ifølge data bladet på Tv har den en opløsning på 1280x768)
Spørgsmål 4:
Eller hvad skal der til før man kan benytte TVets DVI – I indgang
Spørgsmål 5:
Er der ikke en venlig sjæl, som kan lave en grundig manual til TVersity programmet, jeg kan sagtens få lov til at se min billedere og hører min musik fra min PC, men jeg kan ikke se billeder af cover fra min musik mapper (alle er rippet med WMP 11). Ligeledes syntes jeg ikke det er meget underholdning man kan få fra nettet, her tænker jeg på diverse net tv + net radio, er der nogen som kan hjælpe?
Jeg håber ikke at alle min spørgsmål har skræmt mulige hjælpere væk