recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning + BeoVision 6-26 + TVersity
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpsætning + BeoVision 6-26 + TVersity

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tvolm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning + BeoVision 6-26 + TVersity
    Sendt: 14-Marts-2008 kl. 16:11

Hejsa Alle,

Nu tillader jeg mig at skrive igen, da jeg er kommet over mine første opstartsproblemer, som skyldtes min gamle D.link hub, denne er nu udskiftet med en ny trådløs router af mærket level one.

Spørgsmål 1:

Dette har gjort at min forbindelse via netkabel kører uden problemer, men jeg kan desværre ikke få det trådløse net til at fungere. Jeg har fulgt opsætningen jf. routeren, og PS kan også finde netværket men når jeg skal til at kører testen af netværket melder PS 3 fejl: Adgangspunktet blev ikke fundet, hvad fanden er det for et adgangspunkt.

Spørgsmål 2:

Hvad er bedst at kører, trådløst net eller ikke trådløst net?

Spørgsmål 3:

Jeg forbinder min PS3 til mit Beovision 6 – 26”, dette betyder dog at jeg er nødsaget til at benytte scart stikket på fjernsynet og derved kun kan få opløsningen 720p, er det korrekt? (Ifølge data bladet på Tv har den en opløsning på 1280x768)

Spørgsmål 4:

Eller hvad skal der til før man kan benytte TVets DVI – I indgang

Spørgsmål 5:

Er der ikke en venlig sjæl, som kan lave en grundig manual til TVersity programmet, jeg kan sagtens få lov til at se min billedere og hører min musik fra min PC, men jeg kan ikke se billeder af cover fra min musik mapper (alle er rippet med WMP 11). Ligeledes syntes jeg ikke det er meget underholdning man kan få fra nettet, her tænker jeg på diverse net tv + net radio, er der nogen som kan hjælpe?

Jeg håber ikke at alle min spørgsmål har skræmt mulige hjælpere væk

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 18:39
1. Prøv igen og uden kryptering - det lyder som om du ikke bruger auto scan til at finde AP'et

2. Et trådløst net kan pt. ikke helt matche et kablet net - så et kablet net er klart bedst.

3. Nej scart kan IKKE bære mere end 576, Standard Pal, SD opløsning - kært barn mange navne. Så hvis dit fjernsyn ikke har andre indgange så kan det ikke køre mere end standard opløsning.

4. Det kræver at dit fjernsyn understøtter HDCP kryptering via DVI - hvilket jeg er ret sikker på det ikke gør.

5. Jeg bruger kun Windows Mediaplayer 11 og der virker det hele fint
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Tvolm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 20:49

Mange tak Mike S for din hjælp.

Punkt 1 + 2; Så behøver jeg jo nok ikke at arbejde med mit trådløse net, når det andet er det bedste.

Punkt 3 + 4; ØV, Hvis man nu opgraderer sit tv med digitalt indgang, vil det så hjælpe?

Ang. punkt 5, kan du så se din albums cover når du benytter WMP 11?

For det eneste jeg kan se er almindelige mapper, men derimod kan jeg se albums covers under menuen "billeder" på PS 3. Men det jeg ønsker er jo at når man bladre igennem albums mapper, så er billedet fra coveret synlig. Kan du det? 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu