|
opsætning i "Hule"mursten ?vægbeslag muligt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cellesten.
|
|
![]() |
|
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
Tak for alle svar indtil videre
har købt et sæt af omtalte bor i haraldnyborg Var lige i Elgiganten, de havde et sandstrøm vægbeslag, med meget støre fod til at bolte på væggen. Tror den vil være bedre, da jeg kan dele trækket ud over 6 mursten, i stedet for 2 mursten... nogen der kender til sandstrøm vægbeslag kvalitet ellers? kostede 1300kr i Elgiganten, så efter prisen at dømme burde den være ok.. haraldnyborg havde også vægbeslag, den dyerest kostede kun 399kr mener jeg, men de gik noget sejt, og 399kr er næsten for billigt til at jeg tør stole på det:-) men hvad med sandstrøm? |
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg havde købt i IKEA. De er jo svimlende billige. Og godkendte herfra.
|
|
![]() |
|
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/60227388/
|
|
![]() |
|
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
Har hængt det op nu.
Gik rigtigt nemt. Ved ik hvad jeg var bange for :-) Hænger vildt godt med det Sandberg ophæng. Og det pana tv.. Wov og så til de penge. Fedt |
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |