|
opsætning med beolab 9 |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |
Masterbrew
Bruger Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
auto auto auto. Ja det er ikke optimalt, men jeg vil sige det er rimelig mildt, foretrækker stadig klart Core over min gamle løsning med Playmaker.
|
|
Granly
Bruger Oprettet: 17-December-2018 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde en løsning med Connection hub og core tilsluttet. Prøvede med Core'en direkte, men oplevede også sunc udfordringer - som jeg ikke gad bøvle med, hvorfor jeg prøvede med connect hub. Den fungere upåklageligt
|
|
Granly
Bruger Oprettet: 17-December-2018 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sync udfordringer naturligvis
|
|
hifim
Junior bruger Oprettet: 16-Januar-2021 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er rimelig ny i B&O-verdenen.
Kan connect hub det samme som Core, eller hvad går man glip af?
Redigeret af hifim - 18-Januar-2021 kl. 15:48 |
|
hifim
Funktioner
Tak(0)
|
Har jeg ret i at hub'en kun forbinder højtalerne med tv og dermed kan jeg ikke streame musik over højtalerne?
Jeg skal også høre musik på højtalerne. Hvis Coren ikke synkroniserer 100% er der så andre gode alternativer, som kan det hele? |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1007 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at slå multiroom fra??? Hvis det er slået til, kan der opstå forsinkelse.
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal slå multiroom fra, så skulle forsinkelsen være væk.
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
No no no no, hold dig helt væk fra den, den kan ingen ting og slet ikke noget af det som du gerne vil. Der er coren 200 gange bedre. De ligner hinanden men verden til forskel med hvad de kan.
|
|
hifim
Funktioner
Tak(0)
|
så det skal være muligt at undgå forsinkelse med coren?
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal slå noget fra i coren, så forsvinder forsinkelsen. Men multiroom forsvinder vist også ved denne handling.
|
|
hifim
Funktioner
Tak(0)
|
vildstrup - jeg er blevet anbefalet Remote 1 istedet for Essence da der skulle være lidt problemer med Essence. Hvad tænker du?
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det skulle det være, men jeg mener så at det ikke er muligt at lave multiroom i andre rum. Men dette kan være lavet om siden jeg forlod B&O verden for knap to år siden.
|
|
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |