recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opsætning med beolab 9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

opsætning med beolab 9

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
hifim Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Januar-2021
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Granly Granly skrev:

Havde en løsning med Connection hub og core tilsluttet. Prøvede med Core'en direkte, men oplevede også sunc udfordringer - som jeg ikke gad bøvle med, hvorfor jeg prøvede med connect hub. Den fungere upåklageligt

Man skal slå noget fra i coren, så forsvinder forsinkelsen. Men multiroom forsvinder vist også ved denne handling.
Har jeg brug for multiroom eller kan Apple AirPlay ikke det samme?
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1007
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af hifim hifim skrev:

vildstrup - jeg er blevet anbefalet Remote 1 istedet for Essence da der skulle være lidt problemer med Essence. Hvad tænker du? 

Det er helt klart også en mulighed. Kan sku ikke huske om man kan se indgangene på beoremote one, det tror jeg men er usikker. Men kan man, så er det klart en fordel. Men ellers vil jeg heller anbefale essence Remote i stedet for. Den fylder meget mindre.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:25

Oprindeligt skrevet af Granly Granly skrev:

Havde en løsning med Connection hub og core tilsluttet. Prøvede med Core'en direkte, men oplevede også sunc udfordringer - som jeg ikke gad bøvle med, hvorfor jeg prøvede med connect hub. Den fungere upåklageligt

Man skal slå noget fra i coren, så forsvinder forsinkelsen. Men multiroom forsvinder vist også ved denne handling.
Har jeg brug for multiroom eller kan Apple AirPlay ikke det samme?

Hvis du ønsker at styre ansete B&O enheder via B&O appen, så ja så har brug for multiroom.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
hifim Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:29
Er det ikke lettere at styre med AirPlay hvis man spiller musik fra Spotify istedet for at skulle bruge en særskilt app eller hvad kan appen styre som AirPlay ikke kan? 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:29
du kan også vælge at gå uden om B&O beosound Core, ved at vælge en reciever som har Per out så dine BL9 kan tilsluttes og dit tv kan tilsluttes via optisk. Men dette kan dog være en dyre løsning, da man skal op i modellerne for at få Per out på dem
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:31

Er det ikke lettere at styre med AirPlay hvis man spiller musik fra Spotify istedet for at skulle bruge en særskilt app eller hvad kan appen styre som AirPlay ikke kan? 

Det var det ikke for mig, jeg fandt meget nemmer for mig at bruge det hele via en app. Men tag ned til din nærmeste B&O forhandler og prøv det dernede, da det jo er dig som skal bruge det. Det kan nemt være at du syns det er nemmere end jeg ville.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
hifim Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:33
bare ikke meget det hr åbent 
Til top
Granly Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2018
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Granly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:33
Muligt man udelukkende kan bruge bruge Core'en, men i sin tid brugte jeg nu begge. Forslag ring til en forhandler og prøv dig frem. Den bedste løsning fik jeg med begge. Alternativt så prøv den fra Hall, som der er en beskrivelse på forsiden af recordere. Smile
Til top
hifim Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:34

du kan også vælge at gå uden om B&O beosound Core, ved at vælge en reciever som har Per out så dine BL9 kan tilsluttes og dit tv kan tilsluttes via optisk. Men dette kan dog være en dyre løsning, da man skal op i modellerne for at få Per out på dem

Kan man bruge en bluesound? 
Til top
Granly Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2018
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Granly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:37
Tænker sagtens de kan hjælpe dig over telefonen og sende det nødvendige.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:38

Er vi enige om at en Core koster cirka 4500?

Marantz NR1510 koster det samme og har pre out
Og så har den ARC til lyden fra fjernsynet.

Om man så ender med sync problemer med lyden er noget helt andet.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2021 kl. 19:38

bare ikke meget det hr åbent 

Jamen for syv sytten da, det havde jeg sku lige helt glemt:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu