|
opsætning med beolab 9 |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |||
hifim
Junior bruger Oprettet: 16-Januar-2021 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har jeg brug for multiroom eller kan Apple AirPlay ikke det samme?
|
|||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1007 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er helt klart også en mulighed. Kan sku ikke huske om man kan se indgangene på beoremote one, det tror jeg men er usikker. Men kan man, så er det klart en fordel. Men ellers vil jeg heller anbefale essence Remote i stedet for. Den fylder meget mindre.
|
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du ønsker at styre ansete B&O enheder via B&O appen, så ja så har brug for multiroom.
|
|||
hifim
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det ikke lettere at styre med AirPlay hvis man spiller musik fra Spotify istedet for at skulle bruge en særskilt app eller hvad kan appen styre som AirPlay ikke kan?
|
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
du kan også vælge at gå uden om B&O beosound Core, ved at vælge en reciever som har Per out så dine BL9 kan tilsluttes og dit tv kan tilsluttes via optisk. Men dette kan dog være en dyre løsning, da man skal op i modellerne for at få Per out på dem
|
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var det ikke for mig, jeg fandt meget nemmer for mig at bruge det hele via en app. Men tag ned til din nærmeste B&O forhandler og prøv det dernede, da det jo er dig som skal bruge det. Det kan nemt være at du syns det er nemmere end jeg ville.
|
|||
hifim
Funktioner
Tak(0)
|
||
bare ikke meget det hr åbent
|
|||
Granly
Bruger Oprettet: 17-December-2018 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Muligt man udelukkende kan bruge bruge Core'en, men i sin tid brugte jeg nu begge. Forslag ring til en forhandler og prøv dig frem. Den bedste løsning fik jeg med begge. Alternativt så prøv den fra Hall, som der er en beskrivelse på forsiden af recordere.
|
|||
hifim
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan man bruge en bluesound?
|
|||
Granly
Bruger Oprettet: 17-December-2018 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tænker sagtens de kan hjælpe dig over telefonen og sende det nødvendige.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er vi enige om at en Core koster cirka 4500? Marantz NR1510 koster det samme og har pre out Og så har den ARC til lyden fra fjernsynet. Om man så ender med sync problemer med lyden er noget helt andet. Klaus |
|||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen for syv sytten da, det havde jeg sku lige helt glemt:-)
|
|||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |