|
Opsætning og kabler til nyt anlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lord_Shiva ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2013 kl. 18:16 |
Hej allesammen,
Jeg er den nye lykkelige ejere af følgende: TV: LG 60PZ950W Reciever: Pioneer SC LX76 Blueray: Pioneer BDP-LX55 Højttalere: KEF KEHT3000SE Hvid - Kabler: Supra Ply 2.0 kabler 3D briller, 4 stk Jeg er i tvivl om hvordan jeg smartest kan forbinde dem? Og hvilke kabler ville I bruge? Kan jeg "nøjedes" med at bruge HDMI kabler hele vejen igennem eller skal jeg bruge optiske kabler mellem reciever og tv? Og hvad med blueray og reciever? Info: Jeg har i farten haft mere fokus på at højttalere og kabler hertil skulle være helt skjult, de er derfor trukket i vægge, paneler mm. Nu er jeg kommet til sidste fase, tilslutningen og her skal jeg lige bruge hjælp :) Højttalerne sidder derfor oppe under loftet og kan næsten ikke ses, nu mangler jeg bare at der skal lyd ud af dem, og jeg kan deaktivere dåse-lyden fra tv :) Ydmyge hilser, C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |