|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej igen, har lige downloaded 612 sider manual. Der står at hvis dit tv ikke understøtter bitstream (hvad jeg nu tror at det gør), så skal du vælge som det fremgår af side 39-40 i manualen. Havde du HDMI tilsluttet da du kørte "plug and play"?
Redigeret af Hother - 06-Juli-2007 kl. 22:12 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Jeg kørte plug and play med scart tilsluttet og ikke HDMI
Da alle kanalern var fundet og jeg havde stillet uret, slukkede jeg og satte HDMI kablet i. Redigeret af kallefrank - 07-Juli-2007 kl. 08:20 |
|
![]() |
|
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Når jeg før har brugt et DVI - HDMI kabel med succes, må mine HDMI-adgange på tv'et vel være "aktive" ? Må jeg lige tilføje....det er sgu pænt af jer at i vil hjælpe...!!! Redigeret af kallefrank - 07-Juli-2007 kl. 10:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Bump !!
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Kallenfrank,
Har du kigget efter en HDMI opsætnings-mulighed i indstillingerne på Samsung optageren? I manualen står kun nævnt hvordan der vælges mellem Component og RGB på Scart, men måske det er fordi HR738 ikke er så udførligt beskrevet. Med andre ord, har du kigget på Video output indstillings-muligheder (findes under Setup->Video->Video Output - manual side 42)?: ![]() Hvilket billede ser du iøvrigt når du skifter til Ext6 hvor optageren er tilsluttet ("sne" eller grøn skærm). /Lars |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Ifølge Samsung selv, skulle der være en "HDMI mode" der kan aktiveres/indstilles når der ikke afspilles en DVD (de beskriver dog ikke hvor/hvordan) - se denne FAQ ("No HDMI output").
Har du ikke en HDMI indstilling i tidligere viste skærmbillede, må du vist have fat i deres support (på enten e-mail el. telefon) - se her. /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har været alle menuer igennem men kan ikke finde noget med HDMI-opsætning. Billedet på fjernsynet er blåt, hvilket som regel betyder "intet signal"
Jeg har også læst om denne "HDMI mode" der kan aktiveres/indstilles, men kan ikke finde den. Jeg har ringet til Samsung support, men de vil ikke hjælpe mig da jeg har købt maskinen igennem en netbutik. (getmore) |
|
![]() |
|
lillemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
prøv at sætte scart på uden hdmi gå så ind i menyen på recorderen og stil signal på 720 eller mere husk pal sæt hdmi i tv så skulle det virke.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Jeg mener at kunne huske en der har haft problemer med et JVC TV og en Sony recorder. Såvidt jeg kan huske, kom JVC'en på værksted da den ikke gjorde som den skulle, det var vel nærmest en software-bug. Prøv at tilslutte Samsung'en til et andet tv-mærke end JVC, og se om det gør nogen forskel. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Her var linket: |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Christian,
Jeg tænkte også oprindeligt i de baner med den tråd du henviser til, men det der taler lidt imod at problemet skulle være det samme her er, at Kallenfrank's HDMI indgang på TV'et fint har kunnet bruges fra anden DVD afspiller - evt. gennem Surround Receiver. Hvis Samsung DK ikke vil hjælpe, må du have fat i Getmore for at få oplyst hvor du skal henvende dig med dit spørgsmål... (evt. Samsung DE/NL). /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Hej lillemand,
Har du selv en Samsung optager med HDMI (og kan få ovennævnte til at fungere)? Så tror jeg du må skrive lidt flere detaljer - HR738 har ifølge specifikationerne ingen mulighed for at opskalere og kan derfor kun levere 576p over HDMI. /Lars Redigeret af laursen - 10-Juli-2007 kl. 11:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |